Η πρώτη αμιγώς ηλεκτρική Mercedes G-Class στην ιστορία ετοιμάζεται πυρετωδώς και νέες πληροφορίες αναφορικά με το σύστημα κίνησής της EQG είδαν το φως της δημοσιότητας.
Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες που διέρρευσαν στο διαδίκτυο και μεταδίδονται από γαλλικά μέσα, η ηλεκτρική EQG θα είναι διαθέσιμη στο κοινό με δύο διαφορετικά συστήματα κίνησης με το ισχυρότερο εκ των δύο να αποδίδει πάνω από 600 ίππους.
Συγκεκριμένα δεδομένα για την απόδοση των φημολογούμενων δύο συστημάτων που θα είναι διαθεσιμα στο κοινό ως επιλογή παραμένουν προς το παρόν άγνωστα, τόσο για την απόδοση των ηλεκτρικών κινητήρων όσο και για την ακριβή χωρητικότητα της μπαταρίας που αποτελεί την επόμενη μεγάλη είδηση για το ηλεκτρικό και σκληροτράχηλο off-roader της γερμανικής εταιρείας.
BUY NOW
Η μπαταρία της EQG είναι νέου τύπου και εξελίσσεται σε συνεργασία με την αμερικάνικη start-up Sila. Η νέα μπαταρία ιόντων λιθίου θα φέρει ανόδια τα οποία κατασκευάζονται έχοντας ως βάση τους το πυρίτιο, μια εφαρμογή που αναμένεται να αποτελέσει το επόμενο βήμα στην εξέλιξη των μπαταριών για ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Συγκεκριμένα στον ίδιο όγκο το νέου τύπου ανόδιο αυξάνει την ενεργειακή χωρητικότητα μιας μπαταρίας κατά 20% και μειώνει δραστικά τους χρόνους φόρτισης χωρίς να μειώνεται η διάρκεια ζωής της και χωρίς να προκύπτουν άλλα προβλήματα.
Έτσι και με το μέγεθος να είναι μικρότερο για την επίτευξη αντίστοιχης ενεργειακής χωρητικότητας με την μπαταρία της EQS (107 kWh), η νέας γενιάς συστοιχία θα βρει τον χώρο της ανάμεσα στους τροχούς της EQG που έχει μικρότερο μεταξόνιο από το αμιγώς ηλεκτρικό σεντάν τον Γερμανών, με την μπαταρία να αποτελεί παράλληλα δομικό στοιχείο του πλαισίου.
Τα δεδομένα που παραμένουν στο τραπέζι αναφορικά με την EQG είναι η χρησιμοποίηση ενός ηλεκτρικού κινητήρα σε κάθε έναν από τους τέσσερεις τροχούς, τα χαρακτηριστικά τετραδιεύθυνσης που θα φέρει το σύστημα αλλά και η λειτουργία G-Turn που θα επιτρέπει στην ηλεκτρική G-Class να εκτελεί επιτόπια στροφή 360 μοιρών όπως ένα ερπυστριοφόρο.
Βελτιώσεις αναμένονται επίσης στις ήδη εξαιρετικές εκτός δρόμου δυνατότητες της συμβατικής G-Class, με την EQG να παρουσιάζει ακόμη χαμηλότερο κέντρο βάρους λόγω της τοποθέτησης της μπαταρίας ανάμεσα στους δύο άξονες. Σε συνδυασμό και με τα υπόλοιπα προηγμένα συστήματα υποβοήθησης κίνησης που θα φέρει το ηλεκτρικό off-roader των Γερμανών δεν είναι απίθανο να θέσει νέα στάνταρ στην κατηγορία του, στην εκτός δρόμου οδήγηση.