Η μάρκα με τους πιο πιστούς ιδιοκτήτες - 3 στους 4 θα έπαιρναν ξανά το ίδιο αυτοκίνητο

tesla

Εκτός από την "επανάσταση" που ξεκίνησε στην αυτοκινητοβιομηχανία, η Tesla φαίνεται να κάνει οπαδό της όποιον αγοράζει αυτοκίνητό της και συγκεκριμένα το Model 3.

Οι νόμοι του μάρκετινγκ υπαγορεύουν ότι η διατήρηση ενός πελάτη είναι πολύ πιο οικονομική από την προσέλκυση ενός νέου. Κάθε επιτυχημένη μάρκα, ανεξαρτήτως κλάδου, επιδιώκει να δημιουργήσει μια κοινότητα γύρω από τα προϊόντα της, μια λεγεώνα πιστών οπαδών που θα επιλέγουν ξανά και ξανά τα προϊόντα της. Η Tesla, με την ηγετική της θέση στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων, φαίνεται να έχει κατακτήσει αυτή την κορυφή.

tesla 1
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της αμερικανικής εταιρείας συμβούλων S&P Global Mobility, η αμερικανική εταιρεία θα μπορούσε εύκολα να κάνει σλόγκαν της το "once you go Tesla, you never go back", αφού αναδείχθηκε για ακόμη μια φορά ως η μάρκα με τους πιο πιστούς πελάτες. Η αφοσίωση των ιδιοκτητών Tesla στα αυτοκίνητά τους φαίνεται να ξεπερνά κάθε προσδοκία, με το δημοφιλές Model 3 να ηγείται της λίστας με εντυπωσιακά ποσοστά.

Η πορεία της εταιρείας του Elon Musk προς την επιτυχία είναι αξιοσημείωτη. Παρακάμπτοντας τους παραδοσιακούς κανόνες του μάρκετινγκ, η Tesla κατάφερε να προσεγγίσει το κοινό της χωρίς να επενδύσει σε δαπανηρές διαφημιστικές καμπάνιες. Η στρατηγική της εταιρείας βασίστηκε στην αξία του "από στόμα σε στόμα" και στην εκμετάλλευση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, δημιουργώντας ένα ισχυρό κύμα ενθουσιασμού γύρω από τα προϊόντα της.

tesla 2
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σύμφωνα με την έρευνα, το ποσοστό πιστότητας της Tesla κατά το πρώτο εξάμηνο του 2023 άγγιξε το 67,8%, ξεπερνώντας κατά πολύ τον μέσο όρο της αυτοκινητοβιομηχανίας που βρίσκεται στο 52,5%. Βέβαια, αξίζει να σημειωθεί ότι η έρευνα αφορά την αμερικανική αγορά, όπου η Tesla έχει ισχυρή παρουσία. Επίσης, αναφέρεται ότι για πρώτη φορά από το 2021, τα ποσοστά πιστότητας στη βιομηχανία του αυτοκινήτου αυξάνονται, κατά 1,9% σε σχέση με την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους.

Ανάμεσα στα μοντέλα της Tesla, το Model 3 ξεχωρίζει με ένα εντυπωσιακό ποσοστό πιστότητας 72,1%, κάτι που σημαίνει ότι σχεδόν τρεις στους τέσσερις ιδιοκτήτες του Model 3 θα επέλεγαν ξανά το ίδιο αυτοκίνητο. Αυτά τα δεδομένα αναδεικνύουν τη σημασία της επικείμενης ανανέωσης του Model 3, την οποία η Tesla αντιμετωπίζει με ιδιαίτερη προσοχή. Παράλληλα, το Model Y, το οποίο αναδείχθηκε το αυτοκίνητο με τις περισσότερες πωλήσεις παγκοσμίως το 2022, ακολουθεί τα χνάρια του Model 3 σε επίπεδο πιστότητας.

tesla 3
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παρά την κυριαρχία της Tesla, η εταιρεία αντιμετωπίζει προκλήσεις. Η εμφάνιση νέων ανταγωνιστών στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων, σε συνδυασμό με τις κατά καιρούς αμφιλεγόμενες δηλώσεις του Elon Musk, έχουν οδηγήσει σε μια μικρή μείωση της ελκυστικότητας της μάρκας. Ωστόσο, η εμπιστοσύνη των πελατών παραμένει σε υψηλά επίπεδα, ιδιαίτερα όσον αφορά τα μοντέλα της Tesla.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ