Tesla έγραψε 700.000 χιλιόμετρα στο κοντέρ του -Πόσο ανθεκτικό αποδείχθηκε

Tesla Model S

Η μεγαλύτερη ανησυχία όλων όσων σκέφτονται αν θα προτιμήσουν να αγοράσουν κάποιο ηλεκτρικό όχημα είναι η διάρκεια της υγείας των μπαταριών τους, διότι «κατηγορούνται» ότι με τα χρόνια πέφτει ραγδαία.

Στην περίπτωση όμως ενός Tesla Model S, το οποίο κατέγραψε λίγο έως πολύ 692.000 χιλιόμετρα ως… ταξί τα πράγματα αποδείχθηκαν ιδιαίτερα ενθαρρυντικά. Tο μοντέλο που απεικονίζεται στις φωτογραφίες είναι το P90D και έχει κατασκευαστεί το 2016.

Όπως περιμένει κανείς για την ηλικία του και τα χιλιόμετρά του, κάποιες φθορές που έχει υποστεί στα φωτιστικά σώματα, στους υαλοκαθαριστήρες και στο καπό, θεωρούνται αν όχι αναμενόμενα σίγουρα φυσιολογικά.

Tesla Model S b
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι ζάντες αλουμινίου παρότι είναι 21 ιντσών, δείχνουν να έχουν αντέξει αρκετά. Με δυσκολία αντιλαμβάνεσαι πως έχουν καλύψει τόσο μεγάλες αποστάσεις. Εν τω μεταξύ αν και το λάστιχο του πορτ-μπαγκάζ συνήθως ξεραίνεται και ενδέχεται να μπαίνουν νερά στο χώρο των αποσκευών, εν προκειμένω, δεν έχει συμβεί.

Αυτό που εντοπίζεται και αξίζει να επιθεωρηθεί περαιτέρω είναι ο τζόγος στο τιμόνι. Μάλλον από την ανάρτηση και το σύστημα διεύθυνσης. Επίσης, μια μικρή μπαταρία που υπάρχει μέσα σε μια ασφάλεια, θέλει αντικατάσταση.

Όμως τι συμβαίνει με την μπαταρία των ηλεκτροκινητήρων; Με την χρήση του διαγνωστικού ο μηχανικός βγάζει το πόρισμα πως η τρέχουσα κατάστασή της είναι 76,9%! Δηλαδή, η χωρητικότητά της έχει πέσει κατά 23,1%. Ένα σύστημα μεγαλύτερης ακρίβειας κατέγραψε την υγεία της στο 72%.

Tesla Model S c

Όπως και να ΄χει αποτελεί αξιοσημείωτο νούμερο. Η αυτονομία που προσφέρει εξακολουθεί να είναι πάνω από 300 χιλιόμετρα, με το αυτοκίνητο να παραμένει λειτουργικότατο. Κάτι άλλο που μας επισημαίνουν οι δύο κύριοι στο παρακάτω video είναι πως και τα ηλεκτρικά μοντέλα χρήζουν συντήρησης. Εκτός των φρένων, υπάρχουν σημεία που χρειάζονται λίπανση και καλό θα ήταν ανά τακτά χρονικά διαστήματα να ελέγχονται. Το συμπέρασμα που πηγάζει, είναι πως τελικά ίσως οι μπαταρίες των EVs να μην είναι τόσο εύθραυστες, όπως πιστεύουμε οι περισσότεροι, καθώς αποδείχθηκε εδώ πως υπάρχει ακόμα… μέλλον.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ