Η McLaren ετοιμάζει υβριδικό V8 για τα μελλοντικά της supercars

McLaren 750S

Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης καλά κρατεί! Η McLaren ανακοίνωσε ότι εξελίσσει έναν καινούριο V8, τον οποίο θα συνδέσει με υβριδικό σύστημα και θα λανσάρει με την καινούρια Ρ1.

Η McLaren 750S που παρουσιάστηκε πρόσφατα θα είναι, όπως όλα δείχνουν, το τελευταίο μη-εξηλεκτρισμένο αυτοκίνητο της βρετανικής εταιρείας. Οι νέες γενιές των supercars της θα υιοθετήσουν υβριδικό σύστημα, ξεκινώντας από μια μονάδα V8 Hybrid που η McLaren εξελίσσει σε συνεργασία με τον προμηθευτή κινητήρων Ricardo.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η βρετανική εταιρεία Ricardo κατασκευάζει όλα τα μοτέρ της McLaren από την 12C (το 2011) και μετά. Παρέχει τον V6 για την Artura και τον V8 των υπόλοιπων σπορ αυτοκινήτων της φίρμας, και μέχρι σήμερα έχει παραδόσει στη McLaren 34.000 κινητήρες.

Τώρα, εμπλέκεται στην κατασκευή του πρώτου υβριδικού V8, στο πλαίσιο της στρατηγικής «Future of Performance» της εταιρείας του Woking. Η συνεργασία των δύο πλευρών θα είναι στενή, καθώς η Ricardo έχει τη βάση της μόλις 80 χιλιόμετρα μακριά από το Woking, στο Shoreham-by-Sea.

Προς το παρόν οι δύο βρετανικές εταιρείες δεν έδωσαν περαιτέρω πληροφορίες για τη νέα V8 υβριδική μονάδα. Ωστόσο, η Ricardo ανέφερε πως θα εξακολουθήσει να παρέχει και τους παραδοσιακούς αμιγώς θερμικούς κινητήρες στη McLaren, πιθανώς μέχρι το τέλος της εμπορικής διαδρομής όσων από τα supercars της τελευταίας δεν είναι υβριδικά - με τελευταία ίσως την 750S.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στην αναφορά αυτή ίσως να κρύβονται κι άλλες μη-εξηλεκτρισμένες στο μέλλον, αν και η ίδια η McLaren είπε πρόσφατα πως κάθε εν λευκώ σχεδιασμένο νέο μοντέλο της θα είναι υβριδικό. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να παραμείνουν αμιγώς θερμικές κάποιες από τις μελλοντικές παραλλαγές των υπαρχόντων μοντέλων της.

Το νέο V8 Hybrid σύνολο της Ricardo θα κάνει πιθανότατα το ντεμπούτο του στο διάδοχο της McLaren P1, που ήδη βρίσκεται στη φάση της εξέλιξης και δεν αναμένεται πριν από το 2024.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ