Η Mercedes-Benz πήρε έγκριση για την αυτόνομη οδήγηση

Mercedes EQS

Η Daimler εξασφάλισε στη Γερμανία την άδεια του συστήματος αυτόνομης οδήγησης χωρίς της συμμετοχή του οδηγού - αρχικά μόνο με ταχύτητα μέχρι 60 km/h.

Το Drive Pilot θα διατίθεται στις πολυτελείς Mercedes-Benz από το μέσον του 2022. Στον παγκόσμιο τεχνολογικό αγώνα της αυτόνομης οδήγησης, η Mercedes πήρε ένα πρώτο προβάδισμα από την Tesla καθώς το γερμανικό κράτος έδωσε την έγκρισή του στο σύστημα Drive Pilot αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3 της εταιρείας της Στουτγάρδης - που επιτρέπει την αυτόνομη κίνηση του αυτοκινήτου με χαμηλές ταχύτητες χωρίς τη συμμετοχή του οδηγού. To Autopilot της Tesla είναι αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αυτό σημαίνει ότι με το σύστημα της Daimer οι οδηγοί μπορούν να αφαιρούν τα χέρια τους από το τιμόνι, μέχρι την ταχύτητα των 60 km/h. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της γερμανικής εταιρείας, «το Drive Pilot επιτρέπει στον οδηγό να αφαιρεί την προσοχή του από την κίνηση στο δρόμο και να ασχολείται με δευτερεύουσες δραστηριότητες. Για παράδειγμα, να επικοινωνεί με συνεργάτες του, να γράφει emails, να σερφάρει στο Internet ή να χαλαρώνει παρακολουθώντας μια ταινία».

Η έγκριση που έχει λάβει η Mercedes για το Drive Pilot αφορά μόνο στη Γερμανία, για περίπου 13.000 χιλιόμετρα δρόμων της χώρας, αλλά η εταιρεία θα επιδιώξει την έκγριση τύπου του συστήματος και σε άλλες χώρες. Το σύστημα, έτσι, θα βρει το δρόμο του προς τα αυτοκίνητα παραγωγής, ξεκινώντας από τις υπερπολυτελείες S-Class και EQS, περί το μέσον του 2022.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Tesla δεν κατάφερε πέρσι να πάρει έγκριση στη Γερμανία για το σύστημα Autopilot, καθώς ένα δικαστήριο της χώρας αποφάσισε ότι οι πληροφορίες που έδινε η αμερικανική εταιρεία ήταν παραπλανητικές σχετικά με τη λειτουργία του λογισμικού της αυτού. Πάντως, το Autopilot παραμένει σύστημα επιπέδου 2, και η Tesla ζητά από τους αγοραστές των αυτοκινήτων της να έχουν την προσοχή τους στην οδήγηση κάθε στιγμή.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αξίζει να σημειωθεί, πάντως, ότι την έγκριση για το δικό της σύστημα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3 έλαβε πέρσι και η Honda Motor Co., από την ιαπωνική κυβέρνηση, και το τοποθέτησε στο μοντέλο Legend (που δεν κυκλοφορεί στη χώρα μας).

Το αυτόνομο αυτοκίνητο είναι ένα πεδίο στο οποίο επενδύουν αρκετές αυτοκινητοβιομηχανίες και εταιρείες λογισμικού, προκειμένου να το προσφέρουν στα πολυτελέστερά τους αυτοκίνητα και να επιτρέπουν στους πελάτες τους να εργάζονται ή να ψυχαγωγούνται στη διαδρομή, χωρίς την ανάγκη να ασχολούνται με την οδήγηση.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ