Η Moskvich ξεκινά την παραγωγή του αντίπαλου δέους του Kodiaq

Moskvich 8

H ρωσική Moskvich έχει «αναστηθεί» και τώρα, με το νέο της μοντέλο, ετοιμάζεται να διεκδικήσει το δικό της μερίδιο στις ευρωπαϊκές αγορές.

Φυσικά, καθώς η Ρώμη δεν χτίστηκε σε μία ημέρα, έτσι και η εν λόγω εταιρεία δεν μπορεί από το πουθενά να γίνει σημαντικός «παίκτης» εκτός συνόρων. Παρότι είχαν φιλοδοξίες, το ξεκίνημα της νέας εποχής του brand ήταν υποτονικό αλλά πλέον υπάρχει σταθερή και αξιοσημείωτη άνοδος στις πωλήσεις.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Και η Moskvich ποντάρει πολλά στο 8. Ένα μοντέλο που έχει παρουσιαστεί αλλά ακόμα δεν είχε μπει στην παραγωγή, πράγμα που θα συμβεί άμεσα, με τις πρώτες παραδόσεις να αναμένονται το Φθινόπωρο.

Θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο που η αναγεννημένη μάρκα «κληρονόμησε» από τη Renault και που μέχρι πρότινος, χρησιμοποιούνταν ως μονάδα συναρμολόγησης πλαισίων που είχαν φτάσει από την Κίνα. Άλλωστε ως βάση του έχει το κινέζικο JAC X8 Plus.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όμως σταδιακά οι εγκαταστάσεις εκσυγχρονίζονται και επεκτείνονται. Έχουν ήδη «πιάσει δουλειά» περισσότερα από 100 ρομπότ ενώ στις εγκαταστάσεις κινούνται 145 αυτόνομα οχήματα μεταφοράς υλικών.

Το Moskvich 8, που θα συναρμολογείται από περίπου 900 μέρη - πράγμα που θα μειώσει σημαντικό το κόστος παραγωγής, τοποθετείται στην αγορά απέναντι στο Kodiaq.

Με μήκος 4.8 μέτρων και υπέρ-τροφοδοτούμενο 4κύλινδρο κινητήρα βενζίνης, χωρητικότητας 1.5 λίτρου και απόδοσης 174 ίππων. Θα συνεργάζεται με 7άρι αυτόματο κιβώτιο, ωστόσο δεν θα συνοδεύεται από τετρακίνηση, πράγμα που αποτελεί σημαντικό μειονέκτημα στη συνήθως ντυμένη στα λευκά Ρωσία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αρχικά το Moskvich 8 θα είναι διαθέσιμο ως 7θέσιο και πλούσια εξοπλισμένο. Με ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών, πλήρη συνδεσιμότητα και πληθώρα τεχνολογιών ασφαλείας.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ