Μια πρωτότυπη μπαταρία λιθίου-άνθρακα με δυνατότητα φόρτισης σε μόλις ενάμισι λεπτό, για μικρά αυτοκίνητα πόλης και μοτοσικλέτες, παρουσίασε η Mahle στην έκθεση βιώσιμης κινητικότητας του Aachen.
Η συγκεκριμένη μπαταρία ήταν μόνο ένα από τα πολλά πρωτότυπα μπαταριών και κυψελών καυσίμου που αποκάλυψε η Mahle Powertrain στην έκθεση Aachen Colloquium Sustainable Mobility, εξηγώντας σε πέντε διαλέξεις την τεχνολογία που κρύβεται πίσω από αυτά.
Η πρωτότυπη μπαταρία λιθίου-άνθρακα έχει την τεχνολογική δυνατότητα να φορτίζει σε 90 δευτερόλεπτα, ενώ μια ακόμη εντυπωσιακή πτυχή της είναι ότι δεν περιέχει εξωτικά υλικά, και είναι πλήρως ανακυκλώσιμη.
BUY NOW
Έτσι, συνδυάζει τα πλεονεκτήματα των supercapacitors και των συμβατικών μπαταριών ιόντων-λιθίου. Για την ακρίβεια, η τεχνολογία λιθίου-άνθρακα όχι μόνο επιτρέπει την ταχεία φόρτιση των μικρών οχημάτων πόλης, αλλά έχει και πολύ υψηλή ενεργειακή πυκνότητα, καθώς και μικρότερα προβλήματα υπερθέρμανσης.
Παράλληλα με την παρουσίαση της πρωτότυπης αυτής μπαταρίας, η Mahle αποκάλυψε στο Aachen και προηγμένα συστήματα μετάδοσης και θερμικής διαχείρισης για ηλεκτρικά αυτοκίνητα. «Η μεταμόρφωση της κινητικότητας επιταχύνει καθημερινά, και συμβάλλουμε στην πρόοδο των φιλικών προς το περιβάλλον τεχνολογιών μηδενικών ρύπων» είπε ο Dr. Martin Berger, Αντιπρόεδρος Εταιρικής Έρευνας και Προηγμένης Μηχανολογίας της Mahle.
Με τις τεχνολογίες θερμικής διαχείρισης των ηλεκτρικών συστημάτων των αυτοκινήτων, η εταιρεία μεγιστοποιεί την αποδοτικότητά τους και μειώνει το κόστος. Παράλληλα, οι ειδικοί της Mahle ZG Transmissions παρουσίασαν ένα καινούριο σύστημα μετάδοσης υψηλής ταχύτητας με ένα αρκετά περίπλοκο πλανητικό σύστημα σχέσεων, για ηλεκτρικά και υβριδικά αυτοκίνητα.
Σε μία από τις διαλέξεις των ειδικών της, η Mahle επεσήμανε και τη σημασία της προόδου της τρισδιάστατης εκτύπωσης μεταλλικών εξαρτημάτων για σπορ αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων. Το βασικό πλεονέκτημα της τεχνολογίας αυτής είναι ο περιορισμός του χρόνου εξέλιξής των επιμέρους εξαρτημάτων, μέσω της επιτάχυνσης της διαδικασίας κατασκευής των πρωτοτύπων δοκιμών.
Για περιπτώσεις που οι μπαταρίες δεν επαρκούν, η Mahle έχει εξελίξει και νέες τεχνολογίες κυψελών καυσίμου. Η εταιρεία ασχολείται με το υδρογόνο για περισσότερα από δέκα χρόνια, και πέραν της μεγάλης επένδυσής της σε αυτήν σκοπεύει να προωθήσει την ευρύτερη χρήση του συγκεκριμένου, απολύτως καθαρού καυσίμου και σε πολιτικό επίπεδο.