Η μυστική συναρμολόγηση του Renault 5

renault 5

Το Renault 5 πούλησε περισσότερα από 5 εκατομμύρια αντίτυπα σε παγκόσμιο επίπεδο και για δέκα χρόνια βρισκόταν στην κορυφή των ταξινομήσεων στη χώρα του, ξεπερνώντας ορισμένες χρονιές το 15% στο μερίδιο αγοράς.

Τα νούμερα που σημείωσε το γαλλικό supermini στην εποχή του προκαλούν ίλιγγο. Θα καταφέρει η εταιρεία να αναπαράγει αυτό το καταπληκτικό επίτευγμα, σχεδόν πενήντα χρονιά μετά, αναβιώνοντάς το με την σύγχρονη αμιγώς ηλεκτρική του έκδοση;

Η επίσημη παρουσίαση του ολοκαίνουριου μοντέλου έχει προγραμματιστεί για τα μέσα του 2024. Όμως οι προετοιμασίες έχουν ξεκινήσει εδώ και καιρό. Μάλιστα τα πρώτα πρωτότυπα έχουν ήδη μπει στην γραμμή παραγωγής του Prototype Production Center στο Technocenter, που βρίσκεται στο Παρίσι.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τα πάντα στο χώρο αυτόν λειτουργούν μυστικά και τα smartphones απαγορεύονται. Ολόκληρη η διαδικασία συναρμολόγησης του Renault 5, που προς το παρόν ονομάζεται «Echo» ή «B1316», φυλάσσεται μακριά από τα αδιάκριτα βλέμματα.

Οι πληροφορίες αναφέρουν πως εδώ, στο πλήρως αυτοματοποιημένο εργοστάσιο, θα κατασκευαστούν 60 οχήματα, τα οποία θα αποτελέσουν τα δοκιμαστικά αυτοκίνητα, μέχρι να εντοπιστούν όλες οι τυχόν αστοχίες, σφάλματα και προβλήματα στο λογισμικό και όχι μόνο.

Τα μοντέλα αυτά συγκολλούνται από ειδικά ρομπότ. Πρώτα τελειώνει το πάτωμα, έπειτα ενώνονται τα πλαϊνά του μέρη και στο τέλος η οροφή. Στη συνέχεια, μπορεί να δοθεί το απαραίτητο σχήμα στο αμάξωμα για να τοποθετηθούν αργότερα τα φωτιστικά σώματα και η μάσκα.

Την ίδια στιγμή οι τεχνικοί που έχουν αναλάβει το συγκεκριμένο έργο ασχολούνται με την προετοιμασία του ηλεκτροκινητήρα, της μπαταρίας και του συστήματος μετάδοσης. Αυτό που απομένει η ολοκλήρωση του εσωτερικού με το ταμπλό, τις ταπετσαρίες, τις οθόνες κ.λ.π.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ