Η νέα A110 R Ultime είναι η καλύτερη Alpine που μπορείς να αγοράσεις

Alpine A110 R Ultime

Μπορεί στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού η Alpine να τράβηξε τα βλέμματα με το συγκλονιστικό Alpenglow Hy6 αλλά στην πραγματικότητα, στο περίπτερό της ήταν άλλο το πραγματικό στολίδι.

Ο λόγος για μία ειδική έκδοση της A110 R, η οποία όπως έχουμε ήδη δει πολλάκις, είναι ένα μοντέλο με άφθονες επιλογές εξατομίκευσης. Εντός αυτού του πλαισίου, στην «Πόλη του Φωτός» η Alpine είχε σε πρώτο πλάνο την A110 R Ultime.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πάμε να δούμε τι ξεχωριστό έχει αυτή. Θα παραχθεί σε μόνο 110 κομμάτια, με κόστος απόκτησης που θα ξεκινά από τα 265,000 ευρώ. Η τσουχτερή τιμή σε σχέση με άλλες 110 R δικαιολογείται από τις επιδόσεις αλλά και τις επιπλέον επιλογές εξατομίκευσης.

Σε σχέση με την 110 R Le Mans, ο σχεδόν διπλασιασμός του κόστους απόκτησης αιτιολογείται από άνοδο ιπποδύναμης κατά 49 άλογα, στα 345 και την πτώση του χρόνου που απαιτείται για την επιτάχυνση από στάση, στα 100 χλμ./ώρα, στα 3.8 δευτερόλεπτα.

Σύμφωνα με τη γαλλική μάρκα, οι επίδοξοι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε 27 (!) χρώματα, ενώ στο εσωτερικό είναι πολυδιάστατοι οι τρόποι να κάνει κανείς την A110 R Ultime μοναδική, επιλέγοντας υλικά και χρώματα.

Συγκεκριμένα, υπάρχουν 9 διαφορετικές επιλογές χρωμάτων σε Alcantara και 10 σε απλό δέρμα. Οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν το χρώμα του καπό που είναι από ανθρακονήματα αλλά και στους αεραγωγούς, το πίσω πτερύγιο, την αεροτομή κι άλλα σημεία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μιλώντας για αεροδυναμική απόδοση, η Ultime παράγει επιπλέον 160 κιλά κάθετης δύναμης ενώ οι προαναφερθείσα άνοδος σε επιδόσεις, ήρθε με επεμβάσεις στο turbo, που συνδυάζονται με νέο σύστημα εξατμίσεων, προσαρμοζόμενα αμορτισέρ, νέο σύστημα πέδησης αλλά και διαφορετικό, πιο επιθετικών ρυθμίσεων κιβώτιο ταχυτήτων.

Ειδικά η A110 R Ultime που ήταν στη… σκηνή στο Παρίσι, με όλες τις επιλογές εξατομίκευσης που υιοθετούσε, κόστιζε 330,000 ευρώ. Την ώρα που η «απλή» 110 περιορίζεται σε πενταψήφιο νούμερο.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ