Τα νέο μοντέλο παραγωγής της Alfa Romeo περιλαμβάνει έναν αντισυμβατικής σχεδίασης διάδοχο για την Giulia και ένα μεγάλο ηλεκτρικό SUV.
Η Alfa Romeo ανεβάζει διαρκώς ρυθμό και αυτή την περίοδο τα στελέχη της ασχολούνται με τον αντικαταστάτη της 4θυρης Giulia, καθώς και με την δημιουργία ενός νέου μεγάλου ηλεκτρικού SUV που θα αποτελεί τη ναυαρχίδα της γκάμας.
Μιλώντας στον βρετανικό Τύπο, ο επικεφαλής της Alfa Romeo Jean-Philippe Imparato είπε ότι έχει αναθέσει στην ομάδα σχεδιασμού να εξετάσει την δημιουργία ενός αντισυμβατικού μοντέλου που θα προορίζεται για αντικαταστάτης της Giulia. Ο Imparato ανέφερε ότι οι Giulia και Stelvio έχουν ακόμα μερικά χρόνια ζωής μπροστά τους, αλλά δουλεύουν ήδη πάνω στους αντικαταστάτες τους με αρκετές πρωτοποριακές ιδέες. Για παράδειγμα, η δημιουργία ενός δυναμικού station wagon εν είδη shooting brake.
BUY NOW
“Δεν θέλω να εγκαταλείψω την αγορά των sedan”, είπε ο Imparato. “Είναι στο DNA της Alfa Romeo να έχει ένα σπορ σεντάν. Αλλά αναγνωρίζω επίσης ότι υπήρξαν πολλές αναφορές ότι θα έπρεπε να υπάρχει και μια έκδοση station wagon της Giulia. Ίσως υπάρχει ένα σημείο επαφής μεταξύ του sedan και του station wagon αμαξώματος, δημιουργώντας ένα μοντέλο που θα συνδυάζει τα καλά των δύο κόσμων”.
Ο Imparato μίλησε στον βρετανικό Τύπο και για το μελλοντικό προϊοντικό πλάνο της ιταλικής εταιρείας, αποκαλύπτοντας ότι το 2024 θα κυκλοφορήσει ένα B SUV (αναμένεται να ονομάζεται Brennero), ακολουθούμενο από τρία πλήρως ηλεκτρικα αυτοκίνητα που θα έχουν κυκλοφορήσει μέχρι το 2027.
Προς το παρόν, δεν έχει αποφασιστεί που θα κατασκευαστεί καθένα από αυτά τα μοντέλα, αν και ο Imparato είπε ότι τα εργοστάσια Pomigliano και Cassino που βρίσκονται κοντά στη Νάπολη, θα παραμείνουν ως οι βασικές γραμμές παραγωγής των μελλοντικών μοντέλων της Alfa Romeo.
Αν και ο Imparato δεν ανέφερε λεπτομέρειες για τα επερχόμενα μοντέλα, το ηλεκτρικό μοντέλο που θα κυκλοφορήσει το 2025 αναμένεται να είναι ένα 5θυρο κουπέ με την ονομασία GTV. Πέρα από το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, η νέα GTV θα μπορεί να φέρει και plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης με κινητήρα βενζίνης, ενώ θα είναι και το πρώτο που μοντέλο της Alfa Romeo που θα βασίζεται στη νέα πλατφόρμα STLA του Ομίλου Stellantis με αλλαγές στο συστήμα διεύθυνσης και την ανάρτηση.
Από την άλλη, το νέο μεγάλο ηλεκτρικό SUV αναμένεται να φέρει ότι καλύτερο διαθέτει η Alfa Romeo και ο Όμιλος Stellantis στα χέρια τους, κοντράροντας στα ίσια την αφρόκρεμα των μεγάλων πολυτελών ηλεκτρικών SUV. Μάλιστα, θα φέρει πολλά συστήματα και δομικά στοιχεία της πλατφόρμας Giorgio που κόστισε περίπου 1 δισ. ευρώ και θα τα συνδυάσει με αυτά των νέων ηλεκτρικών του Ομίλου.
Τέλος, ο Imparato ανέφερε ότι θέλει η Alfa Romeo να ανατρέψει την τάση των τεράστιων οθονών αφής που κυριαρχούν στα εσωτερικά των σύγχρονων μοντέλων, δίνοντας στον οδηγό την επιλογή να βλέπει όσες πληροφορίες θέλει. “Οι οδηγοί πρέπει να αισθάνονται ευχαρίστηση και να μην αγχώνονται από την πληθώρα πληροφοριών που λαμβάνουν από τις οθόνες”, είπε ο επικεφαλής της ιταλικής εταιρείας. Ακόμα, ανέφερε ότι οι νέες ηλεκτρικές Alfa Romeo δεν θα κάνουν ψεύτικο θόρυβο εν κινήσει, αλλά μπορεί να δημιουργούν κραδασμό στο πάτωμα, το τιμόνι και τα καθίσματα που θα παραπέμπουν σε αυτοκίνητο συμβατικής τεχνολογίας.