Η εταιρεία της Yokohama θέλει να συνεχίσει τη μακρά παράδοσή της στα sports-coupe και εξετάζει το ενδεχόμενο ενός τρίτου και πιο προσιτού μοντέλου κάτω από τα Ζ και GT-R.
Η Nissan παρουσίασε στο φετινό Σαλόνι του Τόκιο το εντυπωσιακό Hyper Force, ένα ηλεκτρικό πρωτότυπο 1.360 ίππων που δείχνει το μέλλον του GT-R, αλλά την ίδια στιγμή εξετάζει στο άλλο άκρο του οικονομικού φάσματος ένα πιο προσιτό coupe που θα αποτελέσει τον ηλεκτρικό αντίπαλο του Toyota GT86.
Σύμφωνα με τον Διευθυντή Προϊόντων της Nissan, Ivan Espinosa, η εταιρεία προσέφερε στους αγοραστές για πολλά χρόνια τρία διαφορετικά Coupe, αλλά τώρα της λείπει κάποιο που να έχει απήχηση στους 20άρηδες. Ένα πλάνο της Nissan θα ήταν να λανσάρει ένα δικό της hot-hatch δίπλα στο Honda Civic Type R και την Toyota GR Corolla, αλλά ο Espinoza λέει ότι το πλάνο είναι διαφορετικό.
BUY NOW
«Δεν είμαι και τόσο σίγουρος για ένα hot-hatch, αλλά ίσως [να προχωρούσαμε σε] ένα μικρότερο ηλεκτρικό sportscar» είπε ο Espinoza. «Κάτι μικρότερο και λίγο πιο προσιτό, σίγουρα. Νομίζω ότι οι κατασκευαστές γενικώς έχουν ξεχάσει το πάθος για τα αυτοκίνητα. Εξαρτάται από τη χώρα, αλλά μπορείς να δεις ότι τα αυτοκίνητα προσελκύουν όλο και λιγότερο τους νεαρούς».
Με τα λόγια αυτά του Espinoza προσφέρεται το έδαφος για να σκεφτεί κανείς την αναβίωση αυτοκινήτων όπως του 240SX, της Silvia ή του 180Β παλαιότερα. Άλλωστε, εδώ και μία δεκαετία η Nissan «φλερτάρει» με αυτή την κατηγορία, από τα πρωτότυπα IDx Freeflow και IDx Nismo (φωτό πάνω και κάτω) που είχε παρουσιάσει το 2013 μέχρι το φετινό ηλεκτρικό πρωτότυπο roadster Max-Out (κεντρική φωτό).
Σύμφωνα με τον Espinoza, αυτό το συμπαγές προσιτό ηλεκτρικό sportcar θα μπορούσε να βγει στην αγορά και σε κανονική και σε Nismo έκδοση, όπως συμβαίνει και με τα Ζ και GT-R. Όμως έχει δίκιο ο Espinoza; Μπορεί ένα σπορ αυτοκίνητο να κεντρίσει το ενδιαφέρον των νέων για το αυτοκίνητο και την οδήγηση; Πριν από δέκα χρόνια η Nissan δεν πείστηκε για αυτό με τα IDx, και εντέλει τα κράτησε στο συρτάρι. Ίσως όμως τα πράγματα να έχουν αλλάξει, έκτοτε.