Η εταιρεία του Zuffenhausen επιβεβαίωσε την κατασκευή της ισχυρότερης Cayenne, πάνω ακόμα και από την Turbo GT, με plug-in υβριδική μονάδα ισχύος απόδοσης άνω των 700 ίππων.
Η νέα Porsche Cayenne, που αποκαλύφθηκε πρόσφατα, έχει στην κορυφή της -από άποψη ισχύος και επιδόσεων- την Turbo GT με το V8 μοτέρ 4.0 λίτρων και ισχύ 640 hp, που την επιταχύνει στα 0-100 km/h σε 3,3 δευτερόλεπτα - αλλά στο εγγύς μέλλον αυτό θα αλλάξει, διότι από τον Ιούλιο του 2026 δεν θα πληροί τις νέες προδιαγραφές ρύπων.
Η κορωνίδα της Cayenne, έτσι, θα γίνει η καινούρια plug-in υβριδική, επίσης με θερμικό κινητήρα V8. Θα είναι η ισχυρότερη Cayenne της ιστορίας του γερμανικού Super-SUV, με συνδυαστική ισχύ που θα ξεπερνά τους 700 ίππους - δηλαδή θα είναι τουλάχιστον 30 hp ισχυρότερη από την προηγούμενη Cayenne Turbo S E-Hybrid, και με περισσότερα από τα 900 Nm ροπής της τελευταίας.
BUY NOW
Πιο συγκεκριμένα, στη νέα Cayenne PHEV (που ακόμη δεν γνωρίζουμε αν θα διατηρήσει την ονομασία Turbo S E-Hybrid ή θα υιοθετήσει κάποια άλλη) ο θερμικός V8 θα αποδίδει πάνω από 500 ίππους και ο ηλεκτροκινητήρας περίπου 200 hp.
Ο τελευταίος θα αντλεί την ισχύ του από μια μπαταρία αυξημένης κατά 30% χωρητικότητας, που θα προσφέρει και τη δυνατότητα ταχύτερης φόρτισης. Κατά συνέπεια, λογικά η τελική ταχύτητα της νέας Cayenne Plug-in hybrid θα ξεπερνά τα 295 km/h της προηγούμενης, και το σπριντ 0-100 km/h θα έρχεται σε λιγότερο από 3,8 δευτερόλεπτα.
Το υβριδικό γερμανικό SUV θα βασίζεται στην πλατφόρμα MLB Evo του ομίλου Volkswagen, που θα χρησιμοποιεί και η νέα Lamborghini Urus του 2024. Προς το παρόν δεν υπάρχουν πληροφορίες αν τα Super-SUV του Zuffenhausen και της Sant' Agata θα μοιράζονται άλλα μηχανικά ή ηλεκτρικά μέρη.
Η νέα Porsche Cayenne Plug-in Hybrid ενδέχεται να κάνει την πρεμιέρα της στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Μονάχου, που θα διεξαχθεί στις αρχές Σεπτεμβρίου.