Η νέα Porsche Cayenne θα είναι και ηλεκτρική

Porsche Cayenne Turbo GT Coupe 1

Το εμπορικό «υπερόπλο» της Porsche, το SUV Cayenne που άλλαξε τις τύχες της ιστορίας της γερμανικής εταιρείας μετά την πρώτη του γενιά του 2022, φτάνει στην 4η γενιά του - και όλα δείχνουν ότι θα έχει και αμιγώς ηλεκτρική έκδοση.

Με δεδομένη την έλευση -πιθανώς μέσα στο 2024- της αμιγώς ηλεκτρικής Macan EV, και με την εξέλιξη ηλεκτρικών SUV από σύσσωμο τον ανταγωνισμό της Porsche (κυρίως με το Tesla Model X), ήταν θέμα χρόνου να προκύψουν και οι πρώτες φήμες για τον πλήρη εξηλεκτρισμό της Cayenne στην επόμενη, 4η γενιά της, η οποία αναμένεται να ακολουθήσει το 2025 ή '26.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μάλιστα, η ιστοσελίδα TopElectricSUV.com αναφέρει πως η Porsche έχει λάβει ήδη την απόφαση να κατασκευάσει και σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση τη νέα Cayenne, και συνοδεύει την είδηση με ένα ανεπίσημο ψηφιακό σχέδιο του νέου SUV, που έχει σαφείς επιρροές από την Taycan. Βεβαίως, ο ισχυρισμός αυτός απομένει να επιβεβαιωθεί και από την εταιρεία του Zuffenhausen.

Όμως, δεν θα ήταν καθόλου παράλογο αν συνέβαινε. Μια ηλεκτρική Cayenne θα έκανε κρότο στη διαρκώς αναπτυσσόμενη κατηγορία των μεσαίου μεγέθους ηλεκτρικών SUV, και εν δυνάμει θα έφερνε ακόμα περισσότερα κέρδη από ένα αυτοκίνητο που σχεδόν έσωσε την Porsche από την καταστροφή με τις τρεις γενιές του τις δύο τελευταίες δεκαετίες.

Θυμίζουμε ότι η Cayenne έχει από καιρό εξηλεκτριστεί, με την έκδοση Plug-in hybrid της τρέχουσας γενιάς της. Συνεπώς, το επόμενο βήμα στον κόσμο της αυτοκίνησης που οδεύει ολοταχώς προς τον ηλεκτρισμό, θα ήταν μια έκδοση αντίστοιχη της Macan EV - που θα προσέφερε περισσότερο χώρο, αυτονομία, άνεση και off-road δυνατότητες σε όσους προς το παρόν επιλέγουν την ηλεκτρική Taycan Cross Turismo.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αν προχωρήσει η Cayenne EV, θεωρείται βέβαιο ότι θα βασιστεί στη νέα αρχιτεκτονική PPE (Premium Platform Electric), όπως και η Macan EV. Και επίσης βέβαιο ότι θα διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες, για να επιτυγχάνει την ηλεκτρική τετρακίνηση και τις επιδόσεις που οφείλει να έχει μια Porsche, ειδικά με το αυξημένο βάρος της μπαταρίας.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ