Ποια είναι η πολυτιμότερη μάρκα αυτοκινήτου στον κόσμο -Φτάνει σε αξία τα 66 δις ευρώ

toyota company.

Σύμφωνα με την έγκριτη λίστα "Best Global Brands" της Interbrand, η Toyota είναι η πιο πολύτιμη μάρκα αυτοκίνητου στο κόσμο, αφήνοντας πίσω δυνατά ονόματα.

Η ιαπωνική εταιρεία, με αξία που αγγίζει τα 72,2 δισεκατομμύρια δολάρια (περίπου 66 δισ. ευρώ), κατέκτησε την έκτη θέση στη συνολική κατάταξη των 100 κορυφαίων brands παγκοσμίως, ανεξαρτήτως κλάδου, σημειώνοντας αύξηση 13% σε σχέση με το 2023.

Η κυριαρχία της Toyota στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας επιβεβαιώνεται και από την παρουσία άλλων κορυφαίων ονομάτων του χώρου στη λίστα. Η Mercedes-Benz καταλαμβάνει την 8η θέση με αξία 58,9 δισ. δολάρια, ενώ η BMW ακολουθεί στην 10η θέση με 52 δισ. δολάρια.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
toyota company

Αξιοσημείωτη είναι η άνοδος της Tesla, η οποία βρίσκεται στην 12η θέση με αξία 45,5 δισ. δολάρια. Στη λίστα συμπεριλαμβάνονται επίσης η Honda (26η θέση), η Hyundai (30ή θέση), η Porsche (43η θέση), η Audi (45η θέση), η Volkswagen (49η θέση), η Ford (56η θέση), η Nissan (59η θέση) και η Ferrari (62η θέση).

Η Interbrand αποδίδει την επιτυχία της Toyota στην ισχυρή φήμη της για αξιοπιστία, ποιότητα και καινοτομία, καθώς και στην επένδυσή της σε νέες τεχνολογίες, όπως τα ηλεκτρικά και τα υβριδικά οχήματα. Η εταιρεία έχει θέσει ως στόχο να προσφέρει μια ευρεία γκάμα λύσεων κινητικότητας, προσαρμοσμένων στις ανάγκες των καταναλωτών σε όλο τον κόσμο.

toyota company 1
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στην κορυφή της συνολικής κατάταξης βρίσκεται για άλλη μια χρονιά η Apple, αν και η αξία της έχει μειωθεί για πρώτη φορά σε περισσότερο από δύο δεκαετίες. Ακολουθούν η Microsoft και η Amazon, διατηρώντας τις θέσεις τους από το 2023.

Η φετινή λίστα επιφυλάσσει και εκπλήξεις, με την πρώτη εμφάνιση της Nvidia, της Pandora, της Range Rover και της Jordan. Ωστόσο, η συνολική αξία των 100 μεγαλύτερων brands έχει μειωθεί κατά 3,5 τρισεκατομμύρια δολάρια από το 2000, αντανακλώντας τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η παγκόσμια οικονομία.

Η επιτυχία της Toyota αποτελεί ένα λαμπρό παράδειγμα για τον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας, αποδεικνύοντας ότι η δέσμευση στην ποιότητα, την καινοτομία και την ικανοποίηση των πελατών μπορεί να οδηγήσει σε αξιοσημείωτα αποτελέσματα, ακόμα και σε μια περίοδο αυξημένου ανταγωνισμού και οικονομικής αβεβαιότητας.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ