Οι Γερμανοί βελτιωτές της εταιρείας Manhart έχουν το απαραίτητο background και φυσικά το μεράκι να ασχολούνται με τα καλύτερα μοντέλα της Porsche και ιδού η απόδειξη.
Ο κατάλογος της αυτοκινητοβιομηχανίας είναι γεμάτος με ιδιαίτερα σπορ και συλλεκτικές εκδόσεις, οι οποίες απευθύνονται στους πελάτες που αφενός διαθέτουν… παχύ πορτοφόλι, αφετέρου δεν ικανοποιούνται και τόσο εύκολα. Η GT2 RS παρουσιάστηκε πριν από 7,5 χρόνια. Μιλάμε για ένα πραγματικό «θηρίο», ένα αυτοκίνητο που ξεχωρίζει για το αγωνιστικό του DNA. Λογικά, τα επόμενα χρόνια θα δούμε και το διάδοχό του, μια και έχουν εμφανιστεί μερικά, πραγματοποιώντας δοκιμές.
Όπως και να ‘ναι, η Porsche που εμφανίζεται στις εικόνες είναι η τελευταία GT2 RS που έχει κυκλοφορήσει. Και είναι αυτή που πέρασε από τα χέρια της Manhart Performance, για να γίνει η TR700 II. Ως είθισται σε τέτοιες περιπτώσεις, η εξωτερική όψη ξεχωρίζει από τα ανθρακονήματα. Το kit περιλαμβάνει μπροστινό σπόιλερ, πρόσθετες εισαγωγές αέρα, πλαϊνά μαρσπιέ, διαφορετική πίσω αεροτομή και διαχύτη.
BUY NOW
Οι ζάντες αλουμινίου είναι σφυρήλατες και οι διαστάσεις τους είναι 21 ιντσών εμπρός και 22 ιντσών πίσω. Τα ελαστικά που φορούν είναι 255/30 και 335/25 αντίστοιχα. Στο εσωτερικό, οι ταπετσαρίες των πανέμορφων καθισμάτων του συγκεκριμένου μοντέλου, αποτελούνται από μαύρο δέρμα και μπλε alcantara. Φυσικά, δεν λείπουν και οι ανθρακονημάτινες λεπτομέρειες.
Για τους ενδιαφερόμενους, η Manhart διαθέτει τρία διαφορετικά επίπεδα αύξησης της ιπποδύναμης, που ξεπερνούν κατά πολύ τους 700 εργοστασιακούς ίππους του 6κύλινδρου twin-turbo boxer των 3,8 λίτρων. Σε αυτή την περίπτωση, η ισχύς έχει φτάσει τους 945 ίππους. Η κίνηση μεταδίδεται αποκλειστικά στον πίσω άξονα, μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου PDK με διπλό συμπλέκτη και 7 σχέσεις.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ