Η Suzuki περνά στην αντεπίθεση -Έρχονται 17 νέα μοντέλα μέχρι το 2030

Suzuki EVX Concept

Η ιαπωνική εταιρεία θα επενδύσει 14 δισεκετομμύρια ευρώ για να κάνει τη μετάβαση στον ηλεκτρισμό και σχεδιάζει την παραγωγή 17 EV μέχρι το τέλος της δεκαετίας - αλλά δεν εγκαταλείπει, ακόμη, τους θερμικούς κινητήρες.

Συγκεκριμένες αγορές της Ασίας -και όχι μόνο- είναι αρκετά σημαντικές για τη Suzuki, και σε εκείνες η μετάβαση προς την ηλεκτροκίνηση δεν γίνεται ιδιαίτερα γοργά. Κατά συνέπεια, το επιχειρησιακό πλάνο της εταιρείας προβλέπει τον πλήρη εξηλεκτρισμό της γκάμας και της παραγωγής της στην Ιαπωνία και στην Ευρώπη μέχρι το 2050, και στην Ινδία μέχρι το 2070.

Παρόλα αυτά, μέσα στη δεκαετία που διανύουμε η Suzuki θα κάνει ένα μεγάλο βήμα προς αυτή την κατεύθυνση, παρουσιάζοντας 17 αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Η επένδυσή της, για το σκοπό αυτό, θα αγγίξει τα 14 δισεκατομμύρια ευρώ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Suzuki EVX Concept

Συγκεκριμένα, η ιαπωνική εταιρεία έχει θέσει στόχο να λανσάρει 6 αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα στη χώρα της μέχρι το 2030, ξεκινώντας από φέτος με ένα ελαφρύ επαγγελματικό. Έτσι, αποσκοπεί το 20% της γκάμας της να αποτελείται από αμιγώς ηλεκτρικές προτάσεις. Στην Ευρώπη, τώρα, θα λανσάρει 5 αμιγώς ηλεκτρικά ως το 2030, κυρίως συμπαγή αυτοκίνητα πόλης και B-SUV που είναι ιδιαίτερα δημοφιλή στην ήπειρό μας.

Τέλος, θα παρουσιάσει μέσα σε αυτή τη δεκαετία ακόμη 6 ηλεκτρικά αποκλειστικά για την σημαντική αγορά της Ινδίας, που θα αντιπροσωπεύουν το 15% της γκάμας της στην ασιατική χώρα.

Την ίδια στιγμή, ωστόσο, η Suzuki ξεκαθάρισε ότι θα συνεχίσει να διαθέτει και αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης, αν και με τη χρήση μεθανόλης, αιθανόλης και άλλων βιοκαυσίμων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο πρόεδρος της εταιρείας, Toshihiro Suzuki, διευκρίνισε πως «θα παρουσιάσουμε οχήματα για διαφορετικούς ανθρώπους, σε μεγάλο εύρος τιμής, και για διαφορετικές περιοχές του κόσμου».

Και υπογράμμισε ότι δεν θα εγκαταλείψει τους θερμικούς κινητήρες διότι σε πολλές χώρες δεν υπάρχει ακόμη επαρκές δίκτυο φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων, η τιμή του ρεύματος είναι πολύ υψηλή, ενώ οι πρώτες ύλες για τις μπαταρίες είναι ακόμα σπάνιες και ακριβές.

Suzuki EVX Concept

Πάντως, στο σχέδιο εξηλεκτρισμού της η Suzuki θα αξιοποιήσει πλήρως τη συνεργασία της με την Toyota, η οποία έχει ήδη ξεκινήσει το φιλόδοξο πλάνο της στην ηλεκτροκίνηση με επενδύσεις που ξεπερνούν τα 32 δισεκατομμύρια ευρώ.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ