Η τεχνητή νοημοσύνη εντοπίζει τις βλάβες των αυτοκινήτων με scanner

UVEye AI 1

Η τεχνολογική πρόοδος σε όλους τους τομείς, όχι μόνο αυξάνει την απόδοση και την αποτελεσματικότητα των επαγγελματιών, αλλά εξοικονομεί και πολύτιμο χρόνο.

Η τεχνητή νοημοσύνη (A.I.), έχει διεισδύσει ήδη στα αυτοκίνητα μας ως μέρος του λογισμικού του συστήματος πολυμέσων, αλλά ως γνωστόν οι δυνατότητές της είναι πολύ μεγαλύτερες. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα, που υιοθετήθηκε σε κάμποσες αντιπροσωπείες στις Η.Π.Α., είναι ότι χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη για τον αρχικό έλεγχο του οχήματος που εισέρχεται στο συνεργείο, χωρίς να μειώσουν προσωπικό.

UVEye AI2
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Finlay Cadillac στο Henderson είναι η πρώτη αντιπροσωπεία στο Λας Βέγκας που εγκατέστησε ένα αυτοματοποιημένο σύστημα ελέγχου οχημάτων που αναπτύχθηκε από την εταιρεία UVEye.

Η συγκεκριμένη τεχνολογία έχει ήδη εφαρμοστεί σε 300 αντιπροσωπείες στις Η.Π.Α., αυξάνοντας σημαντικά την αποτελεσματικότητα του συνεργείου στην εύρεση σφαλμάτων και βλαβών και μειώνοντας τον χρόνο αναμονής των πελατών.

UVEye AI3

Η διαδικασία είναι πολύ εύκολη και δεν διαρκεί περισσότερο από ένα λεπτό. Ο πελάτης περνάει μέσα από έναν μεγάλο σαρωτή που τραβάει πολλές φωτογραφίες του αυτοκινήτου από όλες τις γωνίες – συμπεριλαμβανομένου και του πατώματος. Στη συνέχεια, οι εικόνες ελέγχονται μέσω λογισμικού τεχνητής νοημοσύνης που εντοπίζει τυχόν ατέλειες στο εξωτερικό, στα ελαστικά και στα ορατά μηχανικά εξαρτήματα.

Περίπου 30-45 δευτερόλεπτα αργότερα, ο πελάτης λαμβάνει μια «πλήρη αναφορά κατάστασης» για το όχημά του. Ανάλογα με τα ευρήματα, οι μηχανικοί του αντιπροσώπου μπορούν να αντιμετωπίσουν τυχόν πιθανά προβλήματα, διασφαλίζοντας ότι το αυτοκίνητο είναι ασφαλές για να επιστρέψει στους δρόμους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η διαδικασία μπορεί να περιγραφεί ως «μαγνητική τομογραφία αυτοκινήτου». Σύμφωνα με τον Emmanuel Epino, γενικό διευθυντή της Findlay Cadillac, το σύστημα που υποστηρίζεται από την A.I. είναι «αρκετά ακριβές, βρίσκοντας συχνά πράγματα που ορισμένες φορές οι μηχανικοί μπορεί να μην μπορούν καν να βρουν».

UVEye AI4

Ο Daniel Frandsen της UVEye, ανέφερε ότι το αυτοματοποιημένο σύστημα επιθεώρησης οχημάτων της εταιρείας μπορεί γρήγορα να ανιχνεύσει ελαττώματα όπως διαρροές λαδιού, που κανονικά θα απαιτούσαν πολύ περισσότερο χρόνο για την ανύψωση του οχήματος και μια ενδελεχή επιθεώρηση από έναν τεχνικό.

Στην περίπτωση της Findlay Cadillac, η χρήση της A.I. δεν οδηγεί σε απώλεια θέσεων εργασίας στο συνεργείο. Αντίθετα, δημιουργεί επιπλέον εργασία για τους μηχανικούς, κρατώντας τους απασχολημένους με επισκευές που διαφορετικά θα περνούσαν απαρατήρητες.

Σύμφωνα με τον γενικό διευθυντή, «το μόνο άτομο που μπορεί να έχει μια οδυνηρή επαφή με την τεχνητή νοημοσύνη είναι ο πελάτης», λόγω πιθανού κόστους εάν το σύστημα υποδείξει ένα προηγουμένως άγνωστο ελάττωμα. Ωστόσο, σημείωσε, είναι καλύτερο να εντοπίσουμε τα πιθανά προβλήματα του αυτοκινήτου έγκαιρα, ώστε να μπορούν να αντιμετωπιστούν πριν προκαλέσουν προβλήματα στο δρόμο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ