Η Toyota αναβιώνει το MR2, μεγάλο αντίπαλο του Mazda MX-5

Toyota MR2 render

Νέα και αξιόπιστα ιαπωνικά δημοσιεύματα αναφέρουν ότι η Toyota εργάζεται πάνω σε ένα μικρό, διθέσιο roadster με θερμικό κινητήρα, που μπορεί να αποτελέσει τη νέα γενιά του θρυλικού MR2.

Το Toyota MR2 ήταν ένα απολαυστικό συμπαγές roadster, το οποίο έφτασε στο τέλος της διαδρομής του πριν από 17 χρόνια, το 2007, όταν η ζήτηση για αυτό άρχισε να σημειώνει σημαντική κάμψη.

Κεντρική φωτό & πάνω: Ανεπίσημες και υποθετικές ψηφιακές εικόνες της ενδεχόμενης εμφάνισης του νέου Toyota MR2
Κεντρική φωτό & πάνω: Ανεπίσημες και υποθετικές ψηφιακές εικόνες της ενδεχόμενης εμφάνισης του νέου Toyota MR2
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αυτό έβαλε τέλος σε μα διαδρομή τριών δεκαετιών: το MR2, πνευματικό τέκνο του σχεδιαστή Akio Yoshida είχε γεννηθεί το 1984, βασισμένο σε ένα πρωτότυπο που παρουσιάστηκε το 1976. Ήταν το πρώτο Toyota με τον κινητήρα στην ουρά. Προτεραιότητες του αυτοκινήτου ήταν η οδηγική ευχαρίστηση, η προσιτή τιμή και η χαμηλή κατανάλωση.

Τώρα, το ιαπωνικό περιοδικό Best Car γράφει ότι μπορεί κάλλιστα να είναι η αναβίωση του MR2 το μικρό, προσιτό διθέσιο σπορ αυτοκίνητο που εξελίσσει η Toyota και πρόκειται να παρουσιάσει μέσα στην προσεχή διετία. Η απόφαση αυτή των Ιαπώνων ενδεχομένως προκύπτει (και) από την επιτυχία που ακόμα σημειώνει το εμβληματικό Mazda MX-5.

Προς το παρόν η Toyota δεν έχει τοποθετηθεί επίσημα για τις φήμες αυτές, αλλά ο πρόεδρος της εταιρείας Akio Toyoda πρόσφατα τις τροφοδότησε μιλώντας σε συνέντευξή του με θαυμασμό για τα “τρία αδέρφια” της Toyota: το MR2, τη Celica και τη Supra.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Supra αναβίωσε το 2019, σε συνεργασία με τη BMW, ενώ ήδη υπάρχουν φήμες για την αναβίωση και της Celica, μαζί με το MR2. Δεν αποκλείεται η νέα Celica να βασιστεί στο εντυπωσιακό αμιγώς ηλεκτρικό πρωτότυπο FT-SE, αν και δεν υπάρχουν ακόμα σαφείς πληροφορίες για κάτι τέτοιο.

To Toyota MR2 παραγωγής (2003)
To Toyota MR2 παραγωγής (2003)

Πάντως, το ενδεχόμενο νέο MR2 δεν θα ακολουθήσει το δρόμο της ηλεκτροκίνησης, καθώς θα διαθέτει θερμικό κινητήρα. Και πολλοί πιστεύουν ότι η επίσημη ανακοίνωσή του μπορεί να γίνει στο φετινό Tokyo Motor Show της ιαπωνικής πρωτεύουσας, τον Οκτώβριο.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ