
Η ιαπωνική εταιρεία βρήκε το «αντίδοτο» στην κατασκευή σταθμών φόρτισης και υδρογόνου, παρουσιάζοντας τους νέους κυλίνδρους αποθήκευσης υδρογόνου που διανέμονται στα σπίτια.
Η Toyota βρίσκεται ήδη πολύ κοντά σε ένα σχέδιο μαζικής παραγωγής φορητών κυλίνδρων αποθήκευσης υδρογόνου, το οποίο σύμφωνα με τους Ιάπωνες αφαιρεί το μεγαλύτερο εμπόδιο για την εξάπλωση των αυτοκινήτων υδρογόνου, που δεν είναι άλλο από την δημιουργία υποδομών ανεφοδιασμού.

Αυτό θα έχει σαν αποτέλεσμα να μην απαιτεί από τον ιδιοκτήτη του να κατευθυνθεί προς το πρατήριο για να φουλάρει υδρογόνο, αλλά θα μπορεί να αποκτήσει την απαραίτητη ενέργεια από τους νέους φορητούς κυλίνδρους αποθήκευσης υδρογόνου.
BUY NOW

Το μέγεθός τους είναι τέτοιο ώστε να μπορούν να μεταφερθούν στην πλάτη, όπως ένα σακίδιο, και θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε διάφορες εφαρμογές, όπως για παράδειγμα για την τροφοδοσία ενός τροχόσπιτου, μιας σόμπας κ.α.

Η συγκεκριμένη τεχνολογία εξελίχθηκε από την Woven, θυγατρική της Toyota, και παρουσιάστηκε στο κοινό το περασμένο φθινόπωρο στο Japan Mobility Bizweek. Στο μεταξύ, η ομάδα της Woven κατάφερε αυτό το διάστημα να μειώσει ακόμα πιο πολύ τον όγκο και το βάρος των κυλίνδρων αποθήκευσης υδρογόνου.

Η νέα αυτή ανακάλυψη λύνει και ένα πολύ μεγάλο πρόβλημα που αντιμετωπίζει αυτού του είδους η τεχνολογία, που δεν είναι άλλο από τους σταθμούς εφοδιασμού. Για παράδειγμα, η κατασκευή ενός μόνο σταθμού ανεφοδιασμού υδρογόνου στην Ευρώπη κοστίζει περίπου ένα εκ. ευρώ, κυρίως γιατί το πτητικό αέριο υδρογόνο πρέπει να αποθηκεύεται σε πολύ μεγάλη πίεση και σε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες.

Όπως είναι ευκόλως κατανοητό, η λύση της Woven και της Toyota εξαλείφει την ανάγκη για υποδομές ανεφοδιασμού. Οι νέοι κύλινδροι αποθήκευσης υδρογόνου θα διανέμονται από τον κατασκευαστή με φορτηγά μεταφοράς, με τον ίδιο περίπου τρόπο που οι φιάλες γκαζιού παραδίδονται στα νοικοκυριά αυτές τις μέρες.