Η Toyota έχει τις λύσεις για την αυτονομία των ηλεκτρικών

Toyota FT 3e Concept

Μπορεί η Toyota να αποτελεί σημαιοφόρο σε ότι έχει να κάνει με τις υβριδικές τεχνολογίες αλλά παράλληλα, δεν μένει με σταυρωμένα τα χέρια σε ότι αφορά στα ηλεκτρικά.

Καθώς οι νομοθέτες παγκοσμίως μας ωθούν προς τα εκεί -άσχετα αν οι πωλήσεις δεν εναρμονίζονται με τα πλάνα αυτά-, κάθε αυτοκινητοβιομηχανία επιδιώκει να είναι όσο το δυνατόν ανταγωνιστική σε κάθε στίβο. Έτσι και η Toyota, σχεδόν… σιωπηλά αναπτύσσει τεχνολογίες που μπορεί να κάνουν τη διαφορά, ακόμα και στα ηλεκτρικά!

Πρώτος στόχος, είναι να αντιμετωπιστεί το βασικό άγχος όσων δεν τολμούν ακόμα να πάρουν ηλεκτρικό αυτοκίνητο κι αυτό αφορά φυσικά την εμβέλειά τους μεταξύ φορτίσεων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μέσα στο 2026 λοιπόν αναμένεται να παρουσιάσει μία νέα γενιά μπαταριών ιόντων λιθίου, που θα παρέχει αυτονομία άνω των 800 km. Την ίδια χρονιά, οι Ιάπωνες στοχεύουν στο λανσάρισμα μίας επίσης νέας γενιάς μπαταριών λιθίου-σιδηρού-φωσφορικού άλατος! Αυτή η φθηνότερη τεχνολογία, θα επιτρέπει αυτονομία άνω των 600 km.

Στη συνέχεια, η Toyota θα παρουσιάσει διπολικές μπαταρίες ιόντων λιθίου κι αυτές αναμένεται να κάνουν τη διαφορά, βάζοντας τέλος σε κάθε προβληματισμό αυτονομίας, μιας και εκτιμάται πως θα σας επιτρέπουν να διανύσετε πάνω από 1.000 km με μία πλήρη φόρτιση

Και πάμε στο 2027 κατά το οποίο η Toyota σκοπεύει να ξεκινήσει την παραγωγή μπαταριών έλξης με στερεό ηλεκτρολύτη. Αυτές είναι μικρότερες σε μέγεθος, ελαφρύτερες και πιο αποδοτικές από τις μπαταρίες ιόντων λιθίου. Ο κατασκευαστής κάνει λόγο για αυτονομία άνω των 1.000km με μία φόρτιση αλλά ταυτόχρονα, υπόσχεται διαδικασία γρήγορης φόρτισης που θα διαρκεί μόλις 10 λεπτά!

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λύσεις σαν και τις προαναφερθείσες, θα μπορούν να πείσουν και τους πιο σκεπτικιστές, να κάνουν το βήμα προς την ηλεκτροκίνηση.

Η Toyota στοχεύει το 2030 να παράγει 3.5 εκατομμύρια ηλεκτρικά οχήματα σε ετήσια βάση.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ