
Δύο εμβληματικά μοντέλα με το σήμα της ιαπωνικής μάρκας επιστρέφουν, ενώ έρχεται και ο διάδοχος του V8 Lexus LFA.
Η Toyota προετοιμάζεται λοιπόν για μια τριπλή επίθεση στην αγορά των σπορ αυτοκινήτων, αναβιώνοντας τα Celica και MR2 και προετοιμάζοντας το απόλυτο σπορ μοντέλο με το σήμα του παρακλαδιού της, της Lexus.

Τρία μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης που θα δώσουν νέα ώθηση στην ιαπωνική εταιρεία, που σταδιακά εκπληρώνει τη φιλοδοξία του προέδρου της, Akio Toyoda, να επαναφέρει τα… «τρία αδέρφια». Μαζί με το GR Yaris και το GR Supra, το οποίο αναμένεται να αποκτήσει νέα γενιά, θα δημιουργήσουν μία δυναμική σπορ σύνθεση με το σήμα της Toyota.
BUY NOW
Αν αφήσουμε στην άκρη την πρόσφατη φημολογία συνεργασίας με τη Mazda, η οποία καλύπτεται από ένα πέπλο μυστηρίου, τα Celica και MR2 αναμένεται να παίρνουν ώθηση από έναν νέο, φλογερό, υπέρ-τροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα. Αυτός έχει κωδικό όνομα G20E και αποκαλύφθηκε στο πρόσφατο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο αν και με Δούρειο Ίππο το GR Yaris M Concept. Δημοσιεύματα από την Ιαπωνία κάνουν λόγο για 400+ άλογα για τις εκδόσεις δρόμου και 600+ για τις εκδόσεις πίστας.

Το νέο MR2 αναμένεται να δανειστεί σχεδιαστικά στοιχεία από το πρωτότυπο FT-Se που είχε παρουσιαστεί στην ίδια έκθεση, ένα χρόνο νωρίτερα. Η αναβίωση του σπορ μοντέλου θα έρθει λογικά το 2028, αν και δεν αποκλείεται η Toyota να επιδιώξει να την επισπεύσει.
Το 2027 περιμένουμε τη νέα Supra, με τη Celica να είναι τελικά το πρώτο εκ των προαναφερθέντων μοντέλων που θα μπει στην παραγωγή. Με τον κινητήρα μπροστά, τετρακίνηση και σύμφωνα με τον βρετανικό Τύπο, πιθανώς συνοδευόμενη με το θρυλικό όνομα GT-Four που κοσμούσε τα αγωνιστικά Celica που συμμετείχαν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ στις δεκαετίες του ’80 και του ’90. Μάλιστα, δεν αποκλείεται να έχουμε και επιστροφή στις ειδικές διαδρομές από το 2027 αν και ακόμα είναι πολύ νωρίς για επιβεβαίωση ενός τέτοιου σεναρίου.

Τέλος, αγωνιστικό πνεύμα διαθέτει και ο διάδοχος του Lexus LFA. Ως βάση του θα μπορούσαμε να θεωρήσουμε το Toyota GR GT3 Concept που αποκαλύφθηκε πριν από τρία χρόνια.
Μία πρωτότυπη αγωνιστική εκδοχή έχει εντοπιστεί να κάνει δοκιμές στο Σπα στο Βέλγιο αλλά και την «Πράσινη Κόλαση» του Νίρμπουργκρινγκ στη Γερμανία, όμως βάσει κανονισμών FIA, κάθε αγωνιστικό της κατηγορίας GT3 πρέπει να μοιράζεται τη βασική σχεδίαση του με ένα αυτοκίνητο δρόμου.

Θα έρθει λοιπόν και ένα, περιορισμένης παραγωγής μοντέλο, που όμως ακόμα είναι αβάφτιστο. Ακούγεται όμως το όνομα «LFR».