Το supersport-hatch της Toyota θα συνεχίσει το μοτίβο της Supra και του Lexus RC με διαρκώς νέες ειδικές εκδόσεις λίγων αντιτύπων, που θα διαφοροποιούνται από τη βασική των περίπου 5.000 μονάδων το χρόνο.
Στην πρώτη της παρουσίαση η GR Corolla είχε δύο εκδόσεις, τη βασική Core και τη Circuit Edition. Η δεύτερη περιορίζεται μόνο στο μοντέλο του 2023. Ακολούθησε μια τρίτη, σπάνιων αντιτύπων - η Morizo. Αυτή προορίζεται για την πίστα διότι -εκτός των άλλων- δεν έχει πίσω καθίσματα, για λόγους μείωσης του βάρους, και διαθέτει περισσότερη ροπή και πιο σπορ ελαστικά.
Η Toyota κρατά περιορισμένη την παραγωγή της GR Corolla, στις 6 ως 8 χιλιάδες πωλήσεις το χρόνο, διότι αυτή είναι η παραγωγική δυναμικότητα που έχει αφιερώσει για το συγκεκριμένο μοντέλο. Ωστόσο, η ζήτηση είναι πολύ υψηλότερη. Από αυτές, οι 200 είναι της έκδοσης Morizo, η Circuit Edition θα έχει περίπου 1.500 και η Core περί τις 5.000.
BUY NOW
Η διάθεση της Circuit Edition μόνο για το μοντέλο του 2023 προκαλεί το ερώτημα αν η έκδοση αυτή θα αντικατασταθεί του χρόνου από κάποια άλλη. Η Toyota επιβεβαίωσε ότι υφίσταται το ενδεχόμενο αυτό, παραπέμποντας σε αντίστοιχες εξειδικευμένες εκδόσεις των Supra και GR86 που βγαίνουν στην αγορά για έναν χρόνο και έπειτα αντικαθίστανται.
Συγκεκριμένα για τη Supra, το ιαπωνικό supercar αρχικά βγήκε στη Launch Edition των 1.500 αντιτύπων, έπειτα αποκαλύφθηκε η A91 Edition (1.000 μονάδες), μετά η A91-CF Edition (600 μονάδες) και τελευταία η A91-MT με μηχανικό κιβώτιο που θα παραχθεί σε μόλις 500 αντίτυπα. Κάθε έκδοση ακολουθεί το ίδιο μοτίβο: έχει το δικό της εξειδικευμένο χρώμα, όπως και ειδικά διαμορφωμένο εσωτερικό.
Κάτι ανάλογο έκανε και η Lexus με το RC. Το προσαρμοσμένο για την οδήγηση στην πίστα RC F Track Edition των 50 αντιτύπων αντικαταστάθηκε από το RC F Fuji Speedway Edition (60 μονάδες) που έμεινε στην αγορά και για δεύτερη χρονιά, με ακόμη 50 αντίτυπα. Οπότε, η Lexus με τρεις διαφορετικές ονομασίες προσέφερε 160 αντίτυπα του αυτοκινήτου που αρχικά θα διέθτε σε μόνο 50, αλλάζοντάς του απλώς ονομασία.
Το ίδιο δρόμο, όπως όλα δείχνουν αλλά ακόμα δεν έχουν επιβεβαιωθεί από τη διοίκηση της ιαπωνικής εταιρείας, θα ακολουθήσει και η Toyota και με τις νέες εκδόσεις των επόμενων ετών της GR Corolla. Έτσι, μπορεί για το 2024 να φύγει η Circuit Edition, αλλά πιθανότατα θα αντικατασταθεί από μία αντίστοιχων προδιαγραφών, με διαφορετική ονομασία.