Η Toyota GR πιστή στα «οδηγοκεντρικά» αυτοκίνητα βενζίνης

Toyota GR Corolla

Η Toyota Gazoo Racing θα εξακολουθήσει να κατασκευάζει αυτοκίνητα υψηλής οδηγικής ψυχαγωγίας με κινητήρες εσωτερικής καύσης μέχρι την τελευταία στιγμή πριν αυτοί απαγορευτούν.

Ο σπορ και αγωνιστικός βραχίονας Gazoo Racing της Toyota θα εξακολουθήσει να επενδύει στην εξέλιξη των κινητήρων εσωτερικής καύσης, καθώς θεωρεί ότι αυτοί έχουν λαμπρό μέλλον - παρά την απαγόρευσή τους, στην Ευρώπη και αλλού, από το 2035.

Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αυτό σημαίνει ότι μετά τα θερμικά GR86, GR Yaris, GR Corolla και GR Supra, τα προσεχή χρόνια θα δούμε κι άλλες κατασκευές της Gazoo Racing με κινητήρες βενζίνης, και με υπέρτατο σκοπό τη βέλτιστη οδική συμπεριφορά και αίσθηση.

Στα πλάνα της Toyota GR δεν υπάρχει ακόμα ένα ηλεκτρικό σπορ αυτοκίνητο, επιβεβαίωσε ο πρόεδρος της Gazoo, Tomoya Takahashi, μιλώντας στο περιοδικό Car Expert της Αυστραλίας. Η GR, συνέχισε, “θα εξακολουθήσει να χρησιμοποιεί τους θερμικούς κινητήρες για όσο το δυνατόν μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

Ίσως υπάρξει κάποια στιγμή στο μέλλον που θα απαγορευτούν οι [θερμικοί] κινητήρες, αλλά οι κινητήρες εσωτερικής καύσης καθαυτοί δεν είναι κακοί, ο εχθρός είναι το διοξείδιο του άνθρακα”, συμπλήρωσε ο Takahashi.

Παρόλα αυτά, ο Ιάπωνας δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο εξηλεκτρισμού των προϊόντων της Gazoo Racing με υβριδικά συστήματα δίπλα στους κινητήρες βενζίνης - κάτι που πλέον παρατηρείται σε όλο και περισσότερα σπορ αυτοκίνητα.

Toyota GR Yaris
Toyota GR Yaris
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Με την υβριδική τεχνολογία μπορούμε να περιορίσουμε τους ρύπους” είπε ο Takahashi, και επίσης δεν απέκλεισε τη χρήση των συνθετικών βιοκαυσίμων που εξελίσσονται τα τελευταία χρόνια, με στόχο να κρατήσουν στη ζωή τους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Θυμίζουμε ότι η Toyota επενδύει επίσης στη χρήση υδρογόνου απευθείας στους θαλάμoυς καύσης των κινητήρων αυτών.

Δεδομένων των παραπάνω, πάντως, προκύπτει η απορία σχετικά με το μέλλον του αμιγώς ηλεκτρικού σπορ πρωτοτύπου FT-Se (κατά πολλούς διαδόχου του MR2) που παρουσίασε η Toyota στο Japan Mobility Show του Tokyo τον Οκτώβριο του 2023.

Το πρωτότυπο αυτό είχε τα σήματα της Gazoo Racing και διέθετε δύο ηλεκτροκινητήρες, με έμφαση στη μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς, με επιτάχυνση 0-100 km/h σε λιγότερα από 3 δευτερόλεπτα. Είναι άγνωστο, λοιπόν, αν η Toyota GR θα προχωρήσει με το μετασχηματισμό του FT-Se σε αυτοκίνητο παραγωγής.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ