Έρχονται τα νέα Audi Q5 και SQ5

Audi SQ5

Ένα χρόνο πριν από το ντεμπούτο της τρίτης -εξηλεκτρισμένης- γενιάς του Audi Q5, η εταιρεία του Ingolstadt εξελίσσει και την έκδοση επιδόσεων SQ5.

Η Audi θα παραμείνει για λίγα χρόνια ακόμα ταγμένη στους θερμικούς κινητήρες, αν και πλέον με την υποβοήθηση ηλεκτρικών συστημάτων, πριν την ολοκληρωτική της μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση. Αυτό ισχύει και για την τρίτη γενιά του μεγάλου της SUV Q5, και προπάντων για την κορυφαία έκδοση επιδόσεων SQ5, πριν από την έλευση του αμιγώς ηλεκτρικού Q5 e-tron.

Η τρέχουσα γενιά του Audi SQ5
Η τρέχουσα γενιά του Audi SQ5
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ξεκινώντας από τη νέα γενιά του Q5, που αναμένεται κάποια στιγμή στο μέσον του 2025, θα εξακολουθήσει να έχει κινητήρες βενζίνης και diesel, αλλά σε συνδυασμό με mild hybrid αλλά και plug-in υβριδικά συστήματα.

Η έκδοση SQ5 πιθανότατα θα είναι μόνο ήπια υβριδική, όπως και η τρέχουσα έκδοση της τωρινής γενιάς που χρησιμοποιεί τον πετρελαιοκινητήρα 3.0 TDI V6 απόδοσης 360 ίππων. Συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων και φυσικά την τετρακίνηση quattro.

Στην τρίτη γενιά του SUV το SQ5 φημολογείται ότι θα αποκτήσει λίγη παραπάνω ισχύ, στους 370 ίππους, όμως όλα δείχνουν ότι ο diesel κινητήρας του θα αντικατασταθεί πλέον από μια μονάδα βενζίνης, πιθανώς με μια ενισχυμένη εκδοχή του τετρακύλινδρου 2.0 TSI.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στις «κατασκοπευτικές» φωτογραφίες που έχουν διαρρεύσει από τις δοκιμές του SQ5 στην γερμανική πίστα του Nurburgring μπορούμε να διακρίνουμε τα δύο ζεύγη των απολήξεων της εξάτμισης στο κάθε άκρο του πίσω προφυλακτήρα, τους μεγάλους τροχούς και τους ευμεγέθεις αεραγωγούς στον εμπρός προφυλακτήρα.

Οι εικόνες αυτές αποτυπώνουν την παραδοσιακή SUV εκδοχή του Q5, αλλά δεν αποκλείεται να υπάρξει παράλληλα και η σπορτίφ Coupe-SUV έκδοση με την ονομασία Sportback. Εξάλλου, αν αυτή ταιριάζει σε κάποια από τις εκδόσεις του νέου Q5, αυτή είναι η πανίσχυρη SQ5. Οι απορίες θα λυθούν περίπου σε ένα χρόνο, πριν την έναρξη της διάθεσης του νέου Audi Q5 στην Ευρώπη προς το τέλος του 2024.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ