Η Volkswagen αφήνει τη Γερμανία -Σε ποια χώρα θα μεταφέρει το κέντρο έρευνας και ανάπτυξης

vw kina

Σε μια κίνηση που σηματοδοτεί τη στρατηγική στροφή της προς την ταχύτατα αναπτυσσόμενη κινεζική αγορά ηλεκτρικών οχημάτων, η Volkswagen μεταφέρει ένα σημαντικό κομμάτι του τμήματος Έρευνας κι Ανάπτυξη στην Κίνα.

Η Volkswagen, ένας από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές αυτοκινήτων παγκοσμίως, προχωρά σε μία από τις πιο στρατηγικές της κινήσεις, μεταφέροντας το κέντρο Έρευνας και Ανάπτυξης (R&D) για τα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα από τη Γερμανία στην Κίνα. Η απόφαση αυτή έρχεται ως αποτέλεσμα της αυξανόμενης σημασίας της κινεζικής αγοράς στον τομέα της ηλεκτροκίνησης, και της ανάγκης της εταιρείας να επανακτήσει την κυριαρχία της σε μια από τις μεγαλύτερες και πιο δυναμικές αγορές του κόσμου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
vw kina 1

Τον περασμένο Ιούλιο, ανακοινώθηκε ότι η Volkswagen έστειλε εκατοντάδες μηχανικούς από τη Γερμανία στην Κίνα, στις εγκαταστάσεις της Xpeng, για να συνδράμουν στην ανάπτυξη του λογισμικού των ηλεκτρικών της αυτοκινήτων. Η εξέλιξη αυτή ήταν μόνο η αρχή. Σύμφωνα με πρόσφατες πληροφορίες από τον κινεζικό Τύπο, η εταιρεία κλιμακώνει αυτή την κίνηση, αυξάνοντας τους πόρους και το προσωπικό που θα μεταφερθούν στην Κίνα.

Συγκεκριμένα, η Volkswagen σχεδιάζει να μεταφέρει τους πόρους R&D στην επαρχία Anhui της Κίνας, όπου διαθέτει ήδη εγκαταστάσεις. Η εταιρεία επιδιώκει να δημιουργήσει εκεί το δεύτερο παγκόσμιο κέντρο Έρευνας και Ανάπτυξης, συγκεντρώνοντας τους πόρους της στην περιοχή. Η μεταφορά αυτή περιλαμβάνει τη μετακίνηση ενός σημαντικού αριθμού υπαλλήλων από την Ευρώπη, καθώς και από άλλες εγκαταστάσεις της εταιρείας στην Κίνα.

vw kina 2
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το νέο αυτό κέντρο θα αναλάβει τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη των επόμενων γενιών ηλεκτρικών οχημάτων για τη Volkswagen, αλλά και για τις κοινοπραξίες της στην Κίνα, SAIC Volkswagen και FAW-Volkswagen. Ο αριθμός των εργαζομένων στο κινεζικό αυτό κέντρο αναμένεται να αυξηθεί δραματικά, από τα 2.000 άτομα που απασχολούνται σήμερα σε 3.000 μέχρι το τέλος του έτους.

Αυτή η αύξηση είναι ενδεικτική της ταχύτητας με την οποία η Volkswagen αναμένει να αναπτυχθεί η κινεζική αγορά, όπου επιδιώκει να επανακτήσει το χαμένο έδαφος στην κατηγορία των ηλεκτρικών οχημάτων.

vw kina 3

Η στρατηγική της Volkswagen στην Κίνα θα βασιστεί σε δύο αμιγώς ηλεκτρικές πλατφόρμες: την MEB, που χρησιμοποιείται και στην Ευρώπη, και την CMP, που προορίζεται για την κινεζική αγορά. Οι δύο, αυτές, πλατφόρμες θα χρησιμοποιούν την ηλεκτρική και ηλεκτρονική αρχιτεκτονική CEA, που αναπτύχθηκε από την Volkswagen China σε συνεργασία με την Cariad και την Xpeng.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μέχρι σήμερα, η σχεδίαση και η ανάπτυξη των ηλεκτρικών οχημάτων της Volkswagen πραγματοποιούνταν κυρίως στη Γερμανία, ενώ οι κινεζικές κοινοπραξίες FAW-Volkswagen και SAIC Volkswagen προσαρμόζαν τα οχήματα για την τοπική αγορά. Ωστόσο, η απροθυμία των κοινοπραξιών αυτών να επενδύσουν στην ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης είχε επιβραδύνει τη στρατηγική της εταιρείας στην Κίνα.

VW Kina 5

Με αυτή τη μεταφορά, η Volkswagen αναγνωρίζει τη σημασία της Κίνας για το μέλλον της στον τομέα της ηλεκτροκίνησης. Η κίνηση αυτή υπογραμμίζει την ανάγκη της εταιρείας να προσαρμοστεί στις απαιτήσεις του Κινέζου καταναλωτή, ο οποίος δείχνει να προτιμά όλο και περισσότερο τις τοπικές μάρκες που κατανοούν καλύτερα τις ανάγκες του. Η στρατηγική ανακατεύθυνση πόρων από την Ευρώπη στην Κίνα είναι κρίσιμη για τη διατήρηση της θέσης της Volkswagen σε μία από τις πιο σημαντικές αγορές παγκοσμίως.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ