Η εταιρεία του Wolfsburg θα προσφέρει από το 2026 ένα πολύ μικρών διαστάσεων ηλεκτρικό SUV για τις αστικές μετακινήσεις - τόσο μικρό που πιθανότατα θα αποτελέσει τον διάδοχο του up!
Η επιβεβαίωση για την εξέλιξη αυτού του SUV της κατηγορίας Α ήρθε από την ίδια τη Volkswagen, που ανέφερε ότι θα ξεκινήσει την παραγωγή του το 2026 στο εργοστάσιο του Wolfsburg, δίπλα στη γραμμή του ID.3.
Το νέο ηλεκτρικό SUV πόλης, που θα ανταγωνιστεί το ηλεκτρικό Fiat 500 και μάλλον και το επερχόμενο Panda, θα αντικαταστήσει το γερασμένο up! που βρίσκεται στην αγορά εδώ και 12 χρόνια, και διαθέτει και την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση e-Up.
BUY NOW
Το πιθανότερο είναι ότι ο διάδοχος θα βασιστεί στην πλατφόρμα του επερχόμενου ID.2, που θα σταδιοδρομήσει στην αμέσως επόμενη κατηγορία Β και θα έχει και επίσης SUV παραλλαγή με την ονομασία ID.2X.
Η VW φαίνεται πως οδηγήθηκε στην απόφαση να εξελίξει το διάδοχο του up! χάρη στην επιτυχία τόσο των Fiat 500 και Panda, όσο και των Suzuki Ignis και Hyundai i10, στην κατηγορία. Αυτό φέρεται πως είναι ένα από τα τρία ηλεκτρικά SUV που εξελίσσει η γερμανική εταιρεία. Τα άλλα δύο φέρεται να είναι το ηλεκτρικό Tiguan και ένα μεγάλο πολυτελές που θα τοποθετηθεί στην κορυφή της γκάμας από άποψη διαστάσεων και τιμής.
Συνολικά η Volkswagen προγραμματίζει να λανσάρει 11 νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μέχρι το 2027, όπως επιβεβαίωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Thomas Schaefer στη φετινή έκθεση IAA Mobility του Μονάχου. Ένα από αυτά ενδέχεται να είναι το ID.GTI, η σπορ παραλλαγή του ID.2.
Παράλληλα, οι Γερμανοί ανακοίνωσαν ότι έχει ξεκινήσει ο μετασχηματισμός των εργοστασίων τους για την απλοποίηση της διαδικασίας παραγωγής και την αύξηση της αποδοτικότητάς τους. Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία συστηματικά θα ομαδοποιεί τα οχήματά της με βάση την ίδια αρχιτεκτονική σε όλες τις μάρκες στα εργοστάσιά της, όπως είπε ο επικεφαλής παραγωγής στο διοικητικό συμβούλιο του ομίλου, Christian Vollmer.
Αυτό θα επιτρέψει στον όμιλο να παράγει πολλά και διαφορετικά μοντέλα των διαφορετικών εταιρειών του στο ίδιο εργοστάσιο, πάνω στην ίδια πλατφόρμα. Είτε πρόκειται για την ΜΕΒ του ID.3 και ID.4, είτε για την επερχόμενη SSP (Scalable Systems Platform) που θα υιοθετήσει το εργοστάσιο του Wolfsburg.