Η Volkswagen ξαναφέρνει στο φως τα σχέδια του παλαιότερου πρωτοτύπου της ID Ruggdzz για να δημιουργήσει ένα αμιγώς ηλεκτρικό και πιο σκληροτράχηλο τετρακίνητο SUV.
Η γερμανική εταιρεία επιβεβαίωσε ότι το δάπεδο του νέου (τέταρτης γενιάς) Ford Ranger, που χρησιμοποίησε για τη δημιουργία του νέου VW Amarok, τροποποιήθηκε από την ίδια για να μπορεί να δεχθεί και σύστημα ηλεκτροκίνησης. Θυμίζουμε ότι η πλατφόρμα αυτή προσέφερε εξ αρχής τη δυνατότητα χρήσης plug-in υβριδικού συστήματος.
Μετά την ανάδυση των σχεδίων του off-road SUV πρωτοτύπου ID Ruggdzz, η Volkswagen φάνηκε να εγκαταλείπει τα σχέδιά της να το βγάλει στην παραγωγή. Όμως, σε πρόσφατη συνέντευξή του στο βρετανικό Autocar, ο διευθύνων σύμβουλος του τομέα επαγγελματικών της VW, Carsten Intra, επιβεβαίωσε ότι η εταιρεία προσαρμόζει την πλατφόρμα της Ford για να της προσαρμόσει το σύστημα ηλεκτροκινητήρων και μπαταρίας.
BUY NOW
Θυμίζουμε ότι την ίδια πλατφόρμα, του Ranger, χρησιμοποιεί και η Ford ως βάση για τη δημιουργία του δικού της σκληροτράχηλου επταθέσιμου SUV με την ονομασία Everest, που θα διατίθεται αποκλειστικά στην Αμερική.
Η απόφαση της VW για το δικό της, αμιγώς ηλεκτρικό 4x4 έρχεται σε αντίθεση με τα αρχικά πλάνα που είχε για το ID Ruggdzz, το οποίο βασιζόταν στην πλατφόρμα ΜΕΒ του γερμανικού ομίλου. Με αυτό αποσκοπούσε να ανταγωνιστεί πιθανές ηλεκτρικές εκδοχές των Ford Bronco, Jeep Wrangler και Toyota 4Runner, βγάζοντάς το στην παραγωγή το 2023.
Εντέλει, τα προβλήματα που αντιμετώπιζε ο όμιλος VW με την εξέλιξη του λογισμικού ηλεκτροκίνησης και με το λανσάρισμα του πρώτου της αμιγώς ηλεκτρικού αυτοκινήτου, ID.3, την ανάγκασαν να εγκαταλείψει τα σχέδιά της να φέρει το ID Ruggdzz στην παραγωγή.
Προς το παρόν η εταιρεία του Wolfsburg δεν έχει δώσει περισσότερες λεπτομέρειες για την αναβίωση του πλάνου της για το ID Ruggdzz. Όμως, η εξέλιξη του δαπέδου του πάνω στην πλατφόρμα του Ranger φέρεται να γίνεται από τη Ford Αυστραλίας, η οποία εν πολλοίς εξέλιξε και το νέο Amarok.