Η Volkswagen ετοιμάζει και μικρότερο ηλεκτρικό με 17.000 ευρώ

VW ID.2All Concept

Μετά την αποκάλυψη του πρωτοτύπου ID.2all, η γερμανική εταιρεία -σύμφωνα με ξένα δημοσιεύματα- εξελίσσει και ένα ακόμη μικρότερο ηλεκτρικό, το ID.1, που θα είναι και το πιο προσιτό όλων.

Το ηλεκτρικό citycar της Volkswagen αναμένεται να ξεκινά από την τιμή των 17.000 ευρώ, αλλά -αν όντως επιβεβαιωθούν οι πληροφορίες του βρετανικού Autocar- δεν θα είναι έτοιμο πριν από το 2027.

Το πρωτότυπο Volkswagen ID.2All θα μετασχηματιστεί στο ID.2 ή ID.Golf παραγωγής
Το πρωτότυπο Volkswagen ID.2All θα μετασχηματιστεί στο ID.2 ή ID.Golf παραγωγής
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Θυμίζουμε ότι το αυτοκίνητο παραγωγής (ID.2 ή ID.Golf) στο οποίο θα μετασχηματιστεί το φρέσκο ID.2All θα ξεκινά από τις 25.000 ευρώ, και θα είναι η ηλεκτρική παραλλαγή του σημερινού Golf με αυτονομία που ξεπερνά τα 500 χιλιόμετρα.

Η εταιρεία του Wolfsburg θα λανσάρει συνολικά 10 αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα την προσεχή τριετία, και το ID.1 θα είναι το μικρότερο από αυτά. Άλλωστε, στην παρουσίαση του ID.2All, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Thomas Shafer, είπε ότι το αυτοκίνητο αυτό «δείχνει προς τα που θέλουμε να κατευθύνουμε τη φίρμα».

Όπως το ID.2All θα γίνει το αντίστοιχο ηλεκτρικό του Golf, έτσι και το ID.1 παραλληρίζεται με το σημερινό Polo. Ωστόσο, το ID.1 θα βασίζεται σε μια ολοκαίνουρια πλατφόρμα -που εξελίσσεται κυρίως από τη Skoda-, για την οποία η VW δεν έχει δημοσιοποιήσει σχεδόν τίποτα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο Shafer παραδέχθηκε ότι «δεν είναι καθόλου εύκολη άσκηση» για έναν κατασκευαστή να πουλάει ένα κερδοφόρο ηλεκτρικό αυτοκίνητο σε τόσο χαμηλή τιμή, αλλά υποστηρίζει ότι εντός των τειχών του Wolfsburg εργάζονται πολλές εξειδικευμένες ομάδες ανθρώπων για να βρουν τρόπους μείωσης του κόστους.

Φυσικά, τεράστιο ρόλο σε αυτό θα παίξουν οι οικονομίες κλίμακας, όπως εξήγησε ο Shafer: «Μπορούμε να κάνουμε πολλά από την άποψη των οικονομιών κλίμακας. Μέσω του τμήματος παραγωγής μας, κατασκευάζουμε τέσσερα διαφορετικά αυτοκίνητα μαζί με τις Cupra και Skoda. Αυτός ο όγκος παραγωγής θα μας βοηθήσει να μειώσουμε τις τιμές, να είμαστε ανταγωνιστικοί και επίσης να κερδίζουμε χρήματα».

Το ID.2All αποκαλύπτει τη «σχεδιαστική γλώσσα» των νέων προσιτών ηλεκτρικών Volkswagen
Το ID.2All αποκαλύπτει τη «σχεδιαστική γλώσσα» των νέων προσιτών ηλεκτρικών Volkswagen
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Για την τόσο μαζική παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων η Volkswagen θα χρειαστεί να τροποποιήσει πολλά από τα εργοστάσιά της παγκοσμίως, αλλά οι διοικητές της εταιρείας εκτιμούν ότι αυτές οι υπάρχουσες υποδομές της προσδίδουν ένα σημαντικό πλεονέκτημα στο δρόμο προς τον πλήρη εξηλεκτρισμό της.

Το βρετανικό δημοσίευμα αναφέρει ότι το νέο Volkswagen ID.1 (ή ID.Polo) θα μοιράζεται πολλά εξαρτήματα με το ID.2all, όπως τον ηλεκτροκινητήρα των 231 ίππων που είναι τοποθετημένος στον εμπρός άξονα, και ενδεχομένως τη μικρότερη από τις δύο μπαταρίες, χωρητικότητας 38 kWh.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ