Η W1 είναι η πιο ισχυρή McLaren που θα πατήσει σε δημόσιους δρόμους

McLaren W1

Η ολοκαίνουρια W1 δεν είναι μόνο εντυπωσιακή στην όψη αλλά αποτελεί και σε άλλους τομείς ορόσημο για τη βρετανική μάρκα.

Συνεχίζοντας την παράδοση της McLaren να αλλάζει τα δεδομένα στον κόσμο της αυτοκίνησης, όπως έκανε το 1992 με την F1 που αποτέλεσε πρόγονο των μεταγενέστερων hypercars αλλά και το 2012 με την έλευση της P1, του πρώτου υβριδικού hypercar, τώρα ταράζει τα νερά με το ισχυρότερο μοντέλο που έχει δημιουργήσει ποτέ για χρήση σε δημόσιους δρόμους!

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η W1 απελευθερώνει στο δρόμο 1275 άλογα, που έρχονται από το υβριδικό σύστημα McLaren High Performance Hybrid, που συνδυάζει τον ολοκαίνουριο υπέρ-τροφοδοτούμενο 4λιτρο V8 κινητήρα που προσφέρει 928 άλογα (τα 233 PS ανά λίτρο είναι η μεγαλύτερη τιμή που έχουμε δει ποτέ σε κινητήρα εσωτερικής καύσης της McLaren) και 900 Nm ροπής και αυτό που οι Βρετανοί αποκαλούν E-Module, έναν ηλεκτροκινητήρα ακτινικής ροής και μία μπαταρία 1.384kWh που συνεισφέρει 347 ίππους και μέγιστη ροπή της τάξης των 404 Nm.

Συνδυαστικά, οι τιμές φτάνουν σε εκκωφαντικά επίπεδα: στα 1275 άλογα ισχύος και 1340 Nm ροπής, τοποθετώντας τη W1 στην κορυφή σε ότι έχει να κάνει με όλα τα μοντέλα που έχει δημιουργήσει η McLaren. Αντίστοιχα, οι επιδόσεις ζαλίζουν: 0-100 χλμ./ώρα σε 2,7 δευτερόλεπτα, 0-200 σε 5,8 δευτερόλεπτα, 0-300 σε 12,7! Με τελική ταχύτητα η οποία περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 350 χλμ./ώρα – όπως και στην P1.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όλη αυτή η ισχύς και η ροπή περνούν στον πίσω άξονα μέσω ηλεκτρονικά ελεγχόμενου διαφορικού, που συνδυάζεται με 8άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Όσο για τη μπαταρία, επιτρέπει και την αμιγώς ηλεκτρική κίνηση αλλά μόνο για 3 χιλιόμετρα. Και αυτό δεν είναι τυπογραφικό λάθος. Αρωγός στις επιδόσεις είναι και η εκτεταμένη χρήση υλικών χαμηλού βάρους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όπως μπορείτε να δείτε από τις φωτογραφίες, όλα τα εντυπωσιακά που διαβάσατε σε αριθμούς, στριμώχνονται εντός ενός εξίσου εντυπωσιακού στην όψη hypercar. Διατηρεί το βασικό, σύγχρονο σχεδιαστικό DNA του brand και ενσωματώνει αεροδυναμικές ιδέες γεννημένες στις πίστες του μαγικού κόσμου της Formula 1.

Άλλωστε ακόμα και η ημερομηνία που επιλέχθηκε για την παγκόσμια αποκάλυψή της, δεν ήταν τυχαία – ήρθε στη συμπλήρωση 50 ετών από την ημέρα που ο Emerson Fittipaldi εξασφάλισε τους πρώτους τίτλους οδηγών και κατασκευαστών για τη McLaren.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η άριστη αεροδυναμική απόδοση εξασφαλίστηκε με 350 ωρών δουλειάς στην αεροδυναμική σήραγγα, με περισσότερα από 5000 διαφορετικά σημεία του οχήματος να ελέγχονται. Και φυσικά, με την ενσωμάτωση ενεργών αεροδυναμικών βοηθημάτων αλλά και τις υιοθέτησης λύσεων βασιζόμενων στο ground effect. Γι’ αυτό και ο κινητήρας έχει κλίση της τάξης των 3 μοιρών, ώστε να αφήνει τον απαιτούμενο χώρο για τον διαχύτη που δουλεύει υπερωρίες στην παραγωγή κάθετης δύναμης.

Με τον διαχύτη και τις ενεργές αεροτομές εμπρός και πίσω, η W1 παράγει 350 kg κάθετης δύναμης εμπρός κι άλλα 650 kg πίσω, αγγίζοντας τετραψήφιο νούμερο στις στροφές υψηλών ταχυτήτων!

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το νέο Aerocell σασί από μόνοκοκ έχει ενσωματωμένο το κάθισμα του οδηγού, με την όποια ρύθμιση να έρχεται στο τιμόνι και στο που βρίσκονται τα πεντάλ. Αυτή η επιλογή μειώνει κατά 70mm τις απαιτήσεις σε ό,τι αφορά στο μεταξόνιο. Αίσθηση προκαλούν οι Adhernal πόρτες, οι οποίες ανοίγουν προς τα πάνω και δίνουν ακόμα πιο δραματική όψη στη W1.

Ωστόσο, η επιλογή τους δεν είναι μόνο βάσει αισθητικής – επιτρέπουν τη μεγιστοποίηση της ροής αέρα που περνά μέσα από τις εισαγωγές και καταλήγει στον κινητήρα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η νέα McLaren W1 θα παραχθεί σε μόνο 399 κομμάτια, με την τιμή πώλησής της στη Μεγάλη Βρετανία να είναι περί τα 2.4 εκατομμύρια ευρώ.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ