Οι Ιάπωνες φέρνουν την επανάσταση -Η τεχνολογία που θα «κρύψουν» κάτω από την άσφαλτο και θα αλλάξει τα πάντα

εργασίες στον δρόμο

Τέλος στην ανησυχία που αποτρέπει πολλούς οδηγούς από το να αγοράσουν ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο υπόσχεται να βάλει μια τεχνολογία που εξελίχθηκε στη Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου.

Πολλοί είναι όσοι αποβάλουν τους όποιους ενδοιασμούς τους για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, με αποτέλεσμα να τους δίνουν ψήφο εμπιστοσύνης, επιλέγοντάς τα ως τα νέα τους ΙΧ.

Υπάρχουν δε και αυτοί που αρνούνται να προβούν στην αγορά τους, μιας και δεν έχουν τη δυνατότητα να τα φορτίσουν στην οικία τους.

Τέλος, σε αυτό το πρόβλημα είναι αποφασισμένοι να βάλουν οι Ιάπωνες, οι οποίοι εξέλιξαν μια τεχνολογία που επιτρέπει στα μηδενικών ρύπων ΙΧ (αλλά και τα plug-in υβριδικά) να φορτίζουν τις μπαταρίες τους ενώ αυτά βρίσκονται εν κινήσει.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
δρόμος στο Τόκιο

Πρόκειται για μια τεχνολογία ασύρματης φόρτισης που θα δοκιμαστεί για πρώτη φορά στην πόλη Κασίβα των 433.000 κατοίκων από τις 10 Μαρτίου του 2023, με την υποστήριξη του Υπουργείου Μεταφορών της Χώρας.

Το σύστημα της εν κινήσει ασύρματης φόρτισης των ηλεκτρικών ΙΧ εξελίχθηκε από το Πανεπιστήμιο του Τόκιο και πλέον οι ερευνητές θα προβούν σε δοκιμές προκειμένου να εξετάσουν την αποτελεσματικότητα και την αξιοπιστία του.

Ειδικότερα, στην επιφάνεια των δρόμων μπροστά από τα φανάρια στις διασταυρώσεις θα τοποθετηθούν πηνία φόρτισης, τα οποία θα έχουν τη δυνατότητα να φορτίζουν όσα αυτοκίνητα (που φέρουν ειδικό εξοπλισμό) επιβραδύνουν κατά την προσέγγιση των φωτεινών σηματοδοτών.

Σύμφωνα με τους ερευνητές, 10 δευτερόλεπτα κύλισης πάνω από τα πηνία παρέχουν περίπου 1 χλμ. αυτονομίας στα plug-in υβριδικά και ηλεκτρικά μοντέλα.

Αναμφίβολα, η «προσθήκη» ενός χιλιομέτρου αυτονομίας δεν δείχνει ικανή να λύσει το πρόβλημα της ενσύρματης φόρτισης που αντιμετωπίζουν πολλοί οι οδηγοί.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
εργασίες σε δρόμο

Εφόσον, όμως, τα πηνία φόρτισης τοποθετούνταν μπροστά από κάθε φανάρι, τότε θα διευκολύνονταν σε θεαματικό βαθμό οι οδηγοί που διανύουν αρκετά χιλιόμετρα καθημερινά εντός αστικού ιστού.

Αξίζει, τέλος, να σημειωθεί ότι στο εν λόγω πιλοτικό πρόγραμμα, πέρα από το Πανεπιστήμιο του Τόκιο που εξέλιξε την τεχνολογία, συμμετέχουν το Πανεπιστήμιο της Πόλης Τσίμπα, αλλά και 9 εταιρείες συμπεριλαμβανομένων της Bridgestone και κάποιων εταιρειών ανταλλακτικών για ΙΧ όπως οι Denso και NSK.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ