Οι Ιάπωνες φέρνουν την επανάσταση -Μια νέα πατέντα εξαφανίζει τον θόρυβο στο αυτοκίνητα

Honda noise-reducing wheels 1

Οι τροχοί των αυτοκινήτων εξελίσσονται διαρκώς, με την πατέντα της ιαπωνικής εταιρείας να αλλάζει αρκετά τα δεδομένα στην ποιότητα κύλισης.

Με την ηλεκτροκίνηση να γίνεται όλο και πιο δημοφιλής, τα ελαστικά των αυτοκινήτων ήρθαν στο προσκήνιο ως η κύρια πηγή θορύβου στο εσωτερικό των αυτοκινήτων. Βλέπετε, η απουσία θερμικού κινητήρα «μεταφράζεται» σε μείωση των θορύβων και των κραδασμών, με αποτέλεσμα να έρθουν στην «επιφάνεια» διάφοροι θόρυβοι που μέχρι σήμερα πέρναγαν σε δεύτερη μοίρα.

Η Honda έχει την λύση για το συγκεκριμένο «πρόβλημα», τοποθετώντας κρυφά αντηχεία στο εσωτερικού των ζαντών με στόχο να «ακυρώνουν» τον θόρυβο που δημιουργείται από την κύλιση των ελαστικών.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι μηχανικοί της ιαπωνικής εταιρείας μπόρεσαν να υπολογίσουν τη συχνότητα του ήχου που δημιουργεί η κύλιση του ελαστικού και να τοποθετήσουν παθητικά αντηχεία που «ζουν» εντός του θαλάμου αέρα του ελαστικού.

Ο θόρυβος που δημιουργείται στο εσωτερικό του ελαστικού κατά την κύλιση, μεταδίδεται μέσω της ανάρτησης και του αέρα στην καμπίνα του αυτοκινήτου, δημιουργώντας θόρυβο που ενοχλεί και κουράζει τον οδηγό και τους επιβάτες.

Honda noise-reducing wheels 2
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Honda χρησιμοποίησε το λεγόμενο αντηχείο Helmholtz για να δημιουργήσει ένα ειδικό σύστημα που προσκολλάται στο εσωτερικό της στεφάνης του τροχού και δημιουργεί μια συχνότητα που εξουδετερώνει τον συντονισμό του ελαστικού όταν ο αέρας κινείται μέσα σε αυτό.

Σύμφωνα με τη Honda, οι τροχοί με αυτό το σύστημα μειώνουν δραστικά τον θόρυβο των ελαστικών μέσα στην καμπίνα. Τα αντηχεία είναι κατασκευασμένα από μία ελαφριά ρητίνη και μπορούν να αντέξουν 1.500 φορές τη δύναμη της βαρύτητας κατά την οδήγηση.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ