ID.1: Η Volkswagen δημοσίευσε εικόνες του ηλεκτρικού μοντέλου των 20.000 ευρώ

vw id.1

Η γερμανική μάρκα έδωσε στη δημοσιότητα δύο σκίτσα με πρωταγωνιστή το ηλεκτρικό της μοντέλο που θα κοστίζει περίπου 20.000 ευρώ.

Αποφασισμένη να καταστήσει την ηλεκτροκίνηση προσιτή στο ευρύ καταναλωτικό κοινό είναι η Volkswagen, διευρύνοντας την γκάμα της με μοντέλα που διακρίνονται για το χαμηλό κόστος απόκτησης τους.

Πριν από περίπου δύο χρόνια, η μάρκα από το Βόλφσμπουργκ αποκάλυψε το πρωτότυπο ID.2all, τον προάγγελο του μελλοντικού ηλεκτρικού μοντέλου της που θα κοστίζει περίπου 25.000 ευρώ. Παρ’ όλο που το εν λόγω μοντέλο δεν έχει περάσει την πόρτα της γραμμής συναρμολόγησης, η Volkswagen ήδη προλειαίνει το έδαφος για ένα ακόμη μοντέλο, με τιμή που σε ορισμένες αγορές θα ανέρχεται σε μόλις 20.000 ευρώ. 

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
vw id.1

Η Volkswagen αποκάλυψε δύο σκίτσα του εν λόγω ιδιαίτερα προσιτού μοντέλου που θα διατεθεί στην αγορά το 2027, χωρίς ωστόσο να είναι γνωστή η ονομασία του. Πολλές πιθανότητες βέβαια συγκεντρώνει το σενάριο να σταδιοδρομήσει με την ονομασία “ID.1”, ακολουθώντας τα χνάρια των υπόλοιπων ηλεκτρικών της μοντέλων (βλ. ID.3, ID.4, ID.5 κ.ο.κ.).

Τα σκίτσα απεικονίζουν ένα μοντέρνας σχεδίασης μοντέλο με μεγάλους τροχούς και φουσκωμένους «ώμους», αν και η έκδοση παραγωγής αναμένεται να έχει πιο γήινο χαρακτήρα.

H νέα προσιτή ηλεκτρική πρόταση της γερμανικής μάρκας αναμένεται να βασίζεται στην πλατφόρμα MEB Entry -όπως και το ID.2- που προορίζεται για μοντέλα με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς, σε αντίθεση με την κανονική πλατφόρμα “MEB” που αφορά πισωκίνητα.

vw id.1
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πληροφορίες για την ενεργειακή χωρητικότητα των μπαταριών δεν έχουν διαρρεύσει, αν και αναμένεται να έχει παρόμοια αυτονομία κίνησης με το ID.2, το οποίο μπορεί να διανύσει με μια φόρτιση έως και 450 χλμ.

Σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της VW, Thomas Schäfer, το ID.1 θα διακρίνεται για τη χαμηλή τιμή του και την υψηλή ποιότητά του. Παράλληλα θα είναι ένα ευρωπαϊκό αυτοκίνητο, που θα προορίζεται για την Ευρώπη και θα συνδράμει στην κερδοφορία της γερμανικής μάρκας.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ