Ιδιοκτήτης Ferrari στην Αθήνα τα κάνει όλα λάθος και γίνεται viral -Γιατί επέλεξε να «δέσει» ένα καλώδιο στον τροχό του supercar
Πολλές απορίες προκάλεσαν στους χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης δύο φωτογραφίες που δείχνουν μια Ferrari να «φορτίζει» τον τροχό της σε φορτιστή ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Αθήνα.
Τον γύρο του διαδικτύου κάνουν δύο εικόνες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που δείχνουν μια Ferrari να είναι σταθμευμένη σε θέση φόρτισης ηλεκτρικού αυτοκίνητου στην Αθήνα και έχει συνδεδεμένο το καλώδιο… με τον πίσω αριστερό τροχό της.
Το περιστατικό, που σημειώθηκε σε χώρο στάθμευσης στη Λεωφ. Κηφισίας στο ύψος του Αμαρουσίου έχει δημοσιευθεί στην ομάδα «Ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα» στο Facebook και έχει προκαλέσει θύελλα αποριών σε όσους αντικρίζουν το συγκεκριμένο θέαμα.
BUY NOW
Αναμφίβολα, η «σύνδεση» του καλωδίου φόρτισης με τον τροχό τoυ ιταλικού απαστράπτοντος μοντέλου δεν εξυπηρετεί κανέναν απολύτως σκοπό και ως εκ τούτου εγείρονται πολλά ερωτήματα για το τι κρύβεται πίσω από αυτή την ενέργεια.
Πολλοί υποστηρίζουν ότι ο οδηγός της Ferrari F430 απλά ήθελε να «νομιμοποιήσει» το παρκάρισμά του σε μια θέση που προορίζεται αποκλειστικά για όχηματα που βρίσκονται σε καθεστώς φόρτισης.
Άλλοι, βέβαια, υποθέτουν ότι το καλώδιο τοποθετήθηκε στον τροχό του supercar από κάποιον άλλον οδηγό ο οποίος ενοχλήθηκε από την απόφαση του ιδιοκτήτη της Ferrari να κάνει κατάληψη της συγκεκριμένης θέσης, παρότι το όχημά του δεν υπάγεται στην κατηγορία των plug-in hybrid ή αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων.
Σημειώνεται ότι η Ferrari F430 παρήχθη μεταξύ 2004-2009 και κινείται από V8 κινητήρα 4.308 κ.εκ. που αποδίδει 490 PS και 470 Nm, ενώ επιταχύνει στα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 3,9 δλ.
Τα μοναδικά μοντέλα της Ferrari που θα είχαν σοβαρό λόγο παρουσίας στη συγκεκριμένη θέση στάθμευσης είναι η επαναφορτιζόμενη υβριδική SF90 Stradale των 1.000 ίπποι και 800 Nm ροπής, όπως και η 296 GTB των 830 PS/740 Nm.
Πηγή φωτογραφιών: Ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα (Facebook)