Σύμφωνη στις εξαγγελίες της, η κινέζικη GAC παρουσίασε επίσημα το νέο Aion LX Plus, το οποίο είναι το πρώτο ηλεκτρικό στον πλανήτη που ξεπερνά τα 1.000 χιλιόμετρα αυτονομίας.
Όπως έχουμε ξαναγράψει, τα 1.008 χλμ. αυτονομίας με μία φόρτιση που υπόσχεται η GAC για το νέο της δημιούργημα, είναι υπολογισμένα με βάση τον κινέζικο κύκλο μέτρησης, ο οποίος μοιάζει με τον προηγούμενο και λιγότερο αυστηρό σε σχέση με τον τωρινό, κύκλο μέτρησης NEDC της Ευρώπης.
Έστω κι έτσι πάντως, πρόκειται για ένα πολύ εντυπωσιακό νούμερο και πλέον περιμένουμε να το δούμε και στην πράξη, με την GAC να εφοδιάζει το Aion LX Plus με μια πολύ μεγάλης χωρητικότητας μπαταρία (144,4 kWh), η οποία ακολουθεί μια νέου τύπου τεχνολογία που της επιτρέπει να είναι 20% μικρότερη σε διαστάσεις και 14% πιο ελαφριά συγκριτικά με μια συμβατική μπαταρία ιόντων λιθίου. H GAC τονίζει και πάλι την ενεργειακή πυκνότητα των 205 Wh/κιλό της μπαταρίας της.
BUY NOW
Σε ό,τι αφορά στο κομμάτι του συστήματος κίνησής του, το Aion LX Plus χρησιμοποιεί 2 ηλεκτροκινητήρες 725 ίππων που στέλνουν τη δύναμη και στους 4 τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 2 σχέσεων. Το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 2,9 δευτερόλεπτα, ένα πολύ εντυπωσιακό νούμερο.
Η GAC έχει εφοδιάσει το Aion LX Plus με 3 προηγμένα lidar ραντάρ της Robosense (ένα στην οροφή και 2 στα μπροστινά «φτερά»), που του δίνουν προηγμένες δυνατότητες αυτόνομης οδήγησης.
Στο πεδίο του design, η κορυφαία έκδοση του κινέζικου μεγάλου SUV (μήκος 4,835 μέτρα) δεν διαφοροποιείται σε σχέση με την προηγούμενη έκδοση LX, εκτός από κάποια στοιχεία της όπως η ανασχεδιασμένη μάσκα και πιο σπορ προφυλακτήρας.
Στο εσωτερικό, ξεχωρίζει η παρουσία μια νέας μεγάλης οριζόντιας οθόνης αφής 15,6 ιντσών που θυμίζει αυτή της Tesla, η οποία ενσωματώνει 8πύρηνο επεξεργαστή και νέο λειτουργικό σύστημα. Επίσης, υπάρχει ηχοσύστημα 10 ηχείων της Alpine και λευκά, NAPPA δερμάτινα καθίσματα.
Σημειώστε επιπλέον ότι πρόσφατα η GAC παρουσίασε στην Κίνα και έναν φορτιστή που μπορεί να φορτίσει ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο έως και με 480 kW, ξεπερνώντας κατά πολύ ακόμη και τους περίφημους Superchargers της Tesla (φόρτιση έως 250 kW), υποσχόμενη έτσι ότι θα φορτίζει μέχρι και το 80% της μπαταρίας του Aion LX Plus σε λίγα μόνο λεπτά.
Προς το παρόν και παρότι παρουσιάστηκε επίσημα στην Έκθεση της πόλης Κουανγκτσόου της Κίνας, η GAC δεν ανακοίνωσε την τιμή του νέου Aion LX Plus. Σε κάθε περίπτωση αυτή αναμένεται να είναι ακριβότερη από αυτή του Aion LX, που είχε αυτονομία 650 χλμ. και κοστίζει 229.600 γουάν Κίνας ή 31.000 ευρώ.