Ποιο Chaos; Ιδού το βουλγάρικο hypercar των 5.234 ίππων σε... τιμή ευκαιρίας

Alieno Arcanum 2021 βουλγάρικο hypecar

Με τα hypercars να φυτρώνουν πλέον σε κάθε γωνιά του πλανήτη, να και ένα από τη Βουλγαρία που εφόσον γίνει πραγματικότητα θα... εξαϋλώσει όλα τα μέχρι σήμερα γνωστά μοντέλα.

Χαράς ευαγγέλια για τους ευκατάστατους φίλους των hypercars και ακόμη περισσότερο των ηλεκτρικών προτάσεων που κάνουν πλέον όλο και πιο συχνά την εμφάνιση τους. Η βουλγάρικη Alieno του Ahmed Merchev φιλοδοξεί να γίνει η πρώτη εταιρεία της γειτονικής χώρας που θα κατασκευάσει ένα hypercar, το αμιγώς ηλεκτρικό Arcanum, το οποίο και θα αποδίδει στην κορυφαία του έκδοση 5.234 ίππους και 8.880 Nm ροπής, έχοντας παράλληλα μια τεράστια μπαταρία από πλευράς ενεργειακής χωρητικότητας που φτάνει στα 180 kWh.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Με την τελική του Arcanum να ξεπερνά τα 488 χλμ./ώρα το Alieno Arcanum θα είναι το ισχυρότερο και λογικά ταχύτερο και σε επιταχύνσεις hypercar του πλανήτη, όταν με το καλό κατασκευαστεί, αφού αυτή τη στιγμή υπάρχει μόνο σε ψηφιακές απεικονίσεις.

Ωστόσο σύμφωνα και με το κανάλι της βουλγάρικης εταιρείας στο Youtube οι διαδικασίες για την κατασκευή του εργοστασίου που θα φιλοξενήσει την παραγωγή του έχουν ήδη ξεκινήσει στο χωριό Tuhovishta, το οποίο βρίσκεται κοντά στα ελληνικοβουλγαρικά σύνορα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στο video που μπορείτε να δείτε και εσείς ακολούθως οι άνθρωποι της εταιρείας μας δείχνουν τον... χώρο πάνω στον οποίο θα χτιστεί το εργοστάσιο, αν και από άλλο video της Arcanum γνωρίζουμε ότι έχει ήδη αποκτηθεί ένα σημαντικό μέρος του εξοπλισμού, κάποια από τα ρομποτικά «χέρια» που θα χρησιμοποιηθούν για την κατασκευή του hypercar.

Σχεδιαστικά το Arcanum θυμίζει πολύ έντονα τα supercars της Lamborghini, σε σημείο που θα μπορούσε να σηκώνει ακόμη και μήνυση και αυτό οφείλεται στην αγάπη του ιδρυτή της βουλγάρικης εταιρείας για τις ιταλικές δημιουργίες. Οι Lamborghini εξακολουθούν να αποτελούν τα αγαπημένα του supercars με τον Merchev να παραδέχεται ότι αν οι Ιταλοί κατασκεύαζαν ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο θα το αγόραζε αμέσως. Όμως κάτι τέτοιο δεν έχει γίνει ακόμη πραγματικότητα και επειδή μάλλον θα αργήσει να γίνει ο Βούλγαρος... πήρε την κατάσταση στα χέρια του και αποφάσισε να ιδρύσει τη δική του εταιρεία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Alieno υποτίθεται ότι θα ξεκινήσει να παράγει το υπεραυτοκίνητο της στις αρχές του επόμενου έτους με τον Merchev να δηλώνει πως όλες οι τεχνικές δυσκολίες έχουν ξεπεραστεί και πως με την πρώτη παραγγελία που θα δεχτούν μπορούν να ξεκινήσουν άμεσα την κατασκευή του ηλεκτρικού Arcanum, ακόμη και χωρίς την ολοκλήρωση του εργοστασίου.

Αν και παντελώς άγνωστη στο κόσμο των τεσσάρων τροχών και με ένα αυτοκίνητο που δεν έχει κατασκευάσει ποτέ -από ό,τι καταλαβαίνουμε ούτε σε μορφή πρωτότυπου για χρήση σε δοκιμές- η Alieno προτάσσει την ιδιαίτερα χαμηλή τιμή του Arcanum, για τα σημερινά δεδομένα της κατηγορίας, η οποία φτάνει στο μόλις 1,5 εκατ. ευρώ, για τις ευρωπαϊκές αγορές, χωρίς να υπολογίζονται σε αυτό οι όποιοι φόροι. Αυτή η τιμή θα κάνει κάποια στιγμή το τηλέφωνο να χτυπήσει, με τους Βούλγαρους να δέχονται ήδη παραγγελίες και να υπολογίζουν τον χρόνο ολοκλήρωσης του εκάστοτε Arcanum στους 18 μήνες. αναφερόμαστε στην έκδοση πίστας, γιατί εκείνη που μπορεί να κυκλοφορήσει νόμιμα στο δρόμο χρειάζεται 30 μήνες να ολοκληρωθεί από την ημερομηνία παραγγελίας, ενώ δύο χρόνια χρειάζονται για την κατασκευή του... αγωνιστικού μοντέλου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η βασική έκδοση δε του βουλγάρικου hypercar παρουσιάζεται ως πραγματική ευκαιρία, αφού με κόστος μόλις 750.000 ευρώ κάνετε δικό σας ένα αμιγώς ηλεκτρικό υπεραυτοκίνητο 2.610 ίππων και 4440 Nm.

Κανείς δεν γνωρίζει αυτή τη στιγμή αν το εξαιρετικά ακραίο και φιλόδοξο project της Alieno θα γίνει ποτέ πραγματικότητα, ειδικά κοιτάζοντας τις προδιαγραφές του Arcanum που είναι σχεδόν αλλόκοσμες και μυρίζουν πρωταπριλιάτικο αστείο. Ανάμεσα στα highlights είναι και οι έξι ηλεκτρικοί κινητήρες που φέρει σε... κάθε τροχό (24 στο σύνολο για την κορυφαία έκδοση), αλλά και οι, μεταξύ άλλων 30 και πλέον αισθητήρων, 17 κάμερες, το ένα Lidar και τα 8 συνολικά radar που αποτελούν μέρος των συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης. Αυτά σε συνδυασμό με το λογισμικό τεχνητής νοημοσύνης που θα υποστηρίζει τη λειτουργία τους... Να σημειωθεί τέλος ότι η ανάρτηση, η αεροδυναμική αλλά και το virtual σύστημα τετρακίνησης ελέγχονται ενεργά και προσαρμόζονται στις εκάστοτε συνθήκες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ