Ηλεκτρική ανάσταση μιας BMW E9 Coupe με κινητήρα 450 ίππων της Tesla

BMW E9 Coupe

Στις μέρες μας δεν έχουν επιζήσει πολλά από τα περίπου 30 χιλιάδες αντίτυπα της BMW E9 , ενός εκ των πιο συλλεκτικών αυτοκινήτων της βαυαρικής εταιρείας - και ένα από αυτά μόλις έγινε ηλεκτρικό.

Η BMW Ε9 κατασκευαζόταν στο Μόναχο την περίοδο 1968-'75, και δεδομένου ότι πολλά από τα 30 χιλιάδες αντίτυπά της έχουν καταστραφεί, θεωρείται πιο σπάνια από BMW όπως η 2002 και η Ζ8. Εκ πρώτης, ακούγεται σαν ο ιδιοκτήτης ενός εξ αυτών να μην δίστασε να του αφαιρέσει όλα τα μηχανικά μέρη, ώστε να το μετατρέψει σε ηλεκτρικό.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όμως ο ιδιοκτήτης δεν είναι κάποιος τυχαίος. Είναι η εταιρεία Electric Classic Cars, η οποία εξειδικεύεται στη μετατροπή αυθεντικών, εμβληματικών κλασσικών αυτοκινήτων σε ηλεκτρικά. Επιπλέον, η Ε9 αυτή βρισκόταν παρατημένη σε άθλια κατάσταση μέσα σε μια αποθήκη χωρίς οροφή, με παντελώς κατεστραμμένο εσωτερικό, και όδευε προς το νεκροταφείο αυτοκινήτων.

Συνεπώς, η ηλεκτρική ανάστησή της την έσωσε από τα μάντρα με τα παλιοσίδερα. Οι μηχανικοί της Electric Classic Cars, αφού επιδιόρθωσαν το αμάξωμα και ανακατασκεύασαν το εσωτερικό, στη συνέχεια της τοποθέτησαν τον ηλεκτροκινητήρα -στην ουρά, όπου βρισκόταν ο αυθεντικός εξακύλινδρος εν σειρά- και τη μπαταρία από ένα Tesla Model S.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Επιπλέον, τοποθέτησαν σύγχρονα και μεγαλύτερα φρένα και τροχούς της Alpina. Οι μετατροπές δεν αύξησαν ιδιαίτερα το βάρος, παρά την τοποθέτηση της μπαταρίας, κι έτσι η ισχύς 450 ίππων του ηλεκτροκινητήρα επιταχύνει την αναζωογονημένη Ε9 από στάση στα 100 km/h σε 3,0 δευτερόλεπτα. Η ηλεκτρική αυτονομία της προσεγγίζει τα 350 χιλιόμετρα.

Μεταξύ των ελάχιστων, πανάκριβων καλοδιατηρημένων αυθεντικών BMW Ε9 που έχουν μείνει στο πρόσωπο της γης, αυτή είναι η πιο διαφορετική από όλες. Συνδυάζει τη σπορ αυτοκίνηση των 60s με την ηλεκτροκίνηση των 2020s, έχει τρελό γκάζι και σίγουρα έχει πια σωθεί από τη σκουριά που παραμονεύει σε κάποια μάντρα ανταλλακτικών.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ