Η βαυαρική εταιρεία κατέθεσε το αίτημα πνευματικής ιδιοκτησίας της ονομασίας iM3, που όλα δείχνουν ότι θα αποτελέσει την πρώτη ηλεκτρική δημιουργία του τμήματος Μ της BMW και EV παραλλαγή της εκρηκτικής Μ3.
Είναι γνωστό από καιρό ότι η επόμενη γενιά της BMW M3 θα είναι (και) ηλεκτρική, καθώς ο σπορ βραχίονας Μ της εταιρείας του Μονάχου δεν πρόκειται να διαφύγει από το πεπρωμένο της ηλεκτροκίνησης, αλλά τώρα μάθαμε ότι κατά πάσα πιθανότητα ο EV διάδοχος του εκρηκτικού sports-sedan θα έχει την ονομασία iM3.
Η BMW αιτήθηκε πριν από λίγες μέρες να καταχωρήσει τη συγκεκριμένη ονομασία στα γραφεία πνευματικής ιδιοκτησίας και πατεντών τόσο της Γερμανίας όσο και της Ευρωπαϊκής Ένωσης, και φυσικά η πληροφορία διέρρευσε.
BUY NOW
Αν όντως αυτή η ονομασία προορίζεται για την ηλεκτρική M3 -που μάλλον δεν μπορεί να προορίζεται για κάποια άλλη- τότε ίσως στο μέλλον θα πρέπει να περιμένουμε και την iM4.
Όμως, ακόμη δεν είναι γνωστό αν θα παραμείνει και η συμπληρωματική ονομασία Competition που έχουν τα δύο αυτά θερμικά sportscars σήμερα.
Η επιλογή της ονομασίας iΜ3, επίσης, επιβεβαιώνει ότι η BMW σκοπεύει να διαθέτει παράλληλα την ηλεκτρική iM3 με την Μ3 με κινητήρα εσωτερικής καύσης - όπως είχαν πει πρόσφατα κορυφαίοι αξιωματούχοι της φίρμας, οι οποίοι έσπευσαν να διαψεύσουν ότι το σύμβολο της ηλεκτροκίνησης θα συνδυαστεί με αυτό τον υψηλών επιδόσεων, χωρίς ωστόσο να δώσουν μια εξήγηση για ποιον λόγο οι Βαυαροί προχώρησαν στην καταχώρηση του iM3.
Με δεδομένο ότι η εμπορική πορεία της θερμικής Μ3 θα συνεχιστεί σε αγορές με λιγότερο αυστηρές προδιαγραφές ρύπων εκτός Ευρώπης, θα προκαλούσε σύγχυση αν η BMW διέθετε την Μ3 ως θερμική και ως αμιγώς ηλεκτρική με το ίδιο όνομα. Εξ ου και το iM3.
Όσον αφορά στο χρονοδιάγραμμα παρουσίασης της iM3, όπως φαίνεται πως θα ονομάζεται, αυτή δεν αναμένεται να έρθει σύντομα. Η βαυαρική εταιρεία έχει ανακοινώσει ότι θα τη βγάλει στην αγορά μόνο όταν γίνει καλύτερες στις επιδόσεις και στην οδική συμπεριφορά της από την τρέχουσα Μ3.
Που σημαίνει ότι μάλλον θα πρέπει να περιμένουμε τις νέας τεχνολογίας μπαταρίες για κάτι τέτοιο, για να μπορούν να υποστηρίξουν τετραψήφιο αριθμό ιπποδύναμης με ικανοποιητική αυτονομία. Όσο για τον έλεγχο της πρόσφυσης, με ένα προηγμένο σύστημα torque vectoring (διαμοιρασμού της ροπής μεταξύ των τροχών του ίδιου άξονα) η BMW ελπίζει ότι θα επιλύσει τα προβλήματα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, όπως το αυξημένο βάρος.