Ηλεκτρικό αυτοκίνητο τσέπης από την Toyota με 13.000 ευρώ

Toyota c Pod

Γνωστό και ως c+Pod, το ιαπωνικό «smart» φέρει την υπογραφή της Toyota, διαθέτοντας την ικανότητα να διανύει έως και 150 χιλιόμετρα με την αποκλειστική χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας.

H απόφαση της Toyota να δραστηριοποιηθεί στην κατηγορία των λιλιπούτειων αυτοκινήτων πόλης υλοποιήθηκε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το 2008 με τον πρωτοποριακό iQ.

Η συνέχεια, βέβαια, δεν ήταν ανάλογη, μιας και οι Ιάπωνες δεν θέλησαν να επενδύσουν στη συγκεκριμένη κατηγορία, αναγνωρίζοντας τη δυσκολία… επιβίωσης ενός τέτοιου project.

Toyota c Pod
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σχεδόν μια δεκαετία μετά, τον Δεκέμβριο του 2020, η ιαπωνική φίρμα επέστρεψε στην κατηγορία των city cars με μια πρόταση, η οποία αφενός ήταν ηλεκτροκίνητη και αφετέρου αφορούσε πολύ συγκεκριμένους πελάτες.

Βέβαια, έναν χρόνο μετά από την αποκάλυψη του c+Pod, περί αυτού ο λόγος, οι Ιάπωνες αποφάσισαν να επεκτείνουν την παραγωγή και τη διάθεσή του, αναγνωρίζοντας προφανώς τη δυναμική ενός προσιτού, ηλεκτρικού αυτοκινήτου πόλης.

Toyota c Pod

Με μήκος που δεν ξεπερνά τα 2,5 μέτρα, το c+Pod θα προσφέρεται με τη μορφή leasing σε όλους τους επίσημους εμπόρους Toyota στην Ιαπωνία, με αρχική τιμή τα 13.000 ευρώ.

Το αποκλειστικά διθέσιο Toyota c+Pod, εφοδιάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα μέγιστης απόδοσης 12 ίππων και 56 Nm ροπής, ο οποίος του επιτρέπει να αναπτύσσει ταχύτητα έως και 60 χλμ./ώρα.

Toyota c Pod
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Με τη σειρά τους, οι μπαταρίες ιόντων-λιθίου προσφέρουν τη δυνατότητα στο λιλιπούτειο Toyota να διανύει έως και 150 χιλιόμετρα, αυτονομία αντίστοιχη εκείνης ενός ηλεκτροκίνητου smart.

Για την ώρα η Toyota δεν προσανατολίζεται στη διάθεση του πολλά υποσχόμενου c+Pod εκτός των ιαπωνικών συνόρων, χωρίς αυτό να σημαίνει βέβαια ότι θα μπορούσε κανείς να αποκλείσει το ενδεχόμενο εξέλιξης μιας δυτικοευρωπαϊκής εκδοχής του αυτοκινήτου.

Άλλωστε η Ιάπωνες έχουν ανακοινώσει την πρόθεσή τους να αναπτύξουν μια γκάμα προϊόντων, προσφέροντας λύσεις αστικής κινητικότητας.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ