Γνωστό και ως c+Pod, το ιαπωνικό «smart» φέρει την υπογραφή της Toyota, διαθέτοντας την ικανότητα να διανύει έως και 150 χιλιόμετρα με την αποκλειστική χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας.
H απόφαση της Toyota να δραστηριοποιηθεί στην κατηγορία των λιλιπούτειων αυτοκινήτων πόλης υλοποιήθηκε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το 2008 με τον πρωτοποριακό iQ.
Η συνέχεια, βέβαια, δεν ήταν ανάλογη, μιας και οι Ιάπωνες δεν θέλησαν να επενδύσουν στη συγκεκριμένη κατηγορία, αναγνωρίζοντας τη δυσκολία… επιβίωσης ενός τέτοιου project.
BUY NOW
Σχεδόν μια δεκαετία μετά, τον Δεκέμβριο του 2020, η ιαπωνική φίρμα επέστρεψε στην κατηγορία των city cars με μια πρόταση, η οποία αφενός ήταν ηλεκτροκίνητη και αφετέρου αφορούσε πολύ συγκεκριμένους πελάτες.
Βέβαια, έναν χρόνο μετά από την αποκάλυψη του c+Pod, περί αυτού ο λόγος, οι Ιάπωνες αποφάσισαν να επεκτείνουν την παραγωγή και τη διάθεσή του, αναγνωρίζοντας προφανώς τη δυναμική ενός προσιτού, ηλεκτρικού αυτοκινήτου πόλης.
Με μήκος που δεν ξεπερνά τα 2,5 μέτρα, το c+Pod θα προσφέρεται με τη μορφή leasing σε όλους τους επίσημους εμπόρους Toyota στην Ιαπωνία, με αρχική τιμή τα 13.000 ευρώ.
Το αποκλειστικά διθέσιο Toyota c+Pod, εφοδιάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα μέγιστης απόδοσης 12 ίππων και 56 Nm ροπής, ο οποίος του επιτρέπει να αναπτύσσει ταχύτητα έως και 60 χλμ./ώρα.
Με τη σειρά τους, οι μπαταρίες ιόντων-λιθίου προσφέρουν τη δυνατότητα στο λιλιπούτειο Toyota να διανύει έως και 150 χιλιόμετρα, αυτονομία αντίστοιχη εκείνης ενός ηλεκτροκίνητου smart.
Για την ώρα η Toyota δεν προσανατολίζεται στη διάθεση του πολλά υποσχόμενου c+Pod εκτός των ιαπωνικών συνόρων, χωρίς αυτό να σημαίνει βέβαια ότι θα μπορούσε κανείς να αποκλείσει το ενδεχόμενο εξέλιξης μιας δυτικοευρωπαϊκής εκδοχής του αυτοκινήτου.
Άλλωστε η Ιάπωνες έχουν ανακοινώσει την πρόθεσή τους να αναπτύξουν μια γκάμα προϊόντων, προσφέροντας λύσεις αστικής κινητικότητας.
Διαβάστε επίσης
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ