Τα πρώτα πρωτότυπα δοκιμών του Coupe που βασίζεται στη νέα πλατφόρμα Neue Klasse αποκαλύπτουν τα ιδιαίτερα φουτουριστικά και εντυπωσιακά τεχνολογικά και σχεδιαστικά του δεδομένα.
Η προηγμένη αρχιτεκτονική Neue Klasse θα αποτελέσει τη βάση για πολλά νέα Sedan και SUV της BMW, αλλά και για ένα ιδιαίτερα δυναμικό Coupe, από τα συνολικά 6 νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που περιμένουμε από τους Βαυαρούς μέχρι το 2027.
Το Coupe αυτό, που δεν μοιάζει με τίποτα από ό,τι έχουμε δει από τη BMW και είναι ό,τι πιο φουτουριστικό έχουμε δει μέχρι σήμερα πάνω στην πλατφόρμα Neue Klasse, δεν αποκλείεται να είναι sportscar που θα απευθύνεται σε πιο περιορισμένο κοινό - όπως συνέβαινε με το εντυπωσιακό i8.
BUY NOW
Συγκεκριμένα, από όσες ‘κατασκοπικές’ φωτογραφίες έχουν διαρρεύσει από τα πρωτότυπα δοκιμών στην Ευρώπη, το Coupe αυτό έχει το παραδοσιακό ρύγχος ενός τυπικού σπορ αυτοκινήτου, αλλά η ουρά του έχει ιδιαίτερα κεκλιμένη τρίτη κολόνα που θυμίζει την Χ6.
Η μάσκα με τα παραδοσιακά ‘νεφρά’ στη γρίλια και τα λεπτά φωτιστικά σώματα στις δύο πλευρές της παραπέμπουν στα πρωτότυπα της Neue Klasse που έχουμε δει μέχρι σήμερα. Το ρύγχος είναι χαμηλό, όπως στα κλασσικά Coupe, όμως από εκεί και πίσω όλα είναι αγνώριστα.
Η οροφή είναι ψηλή στο πίσω μέρος της και καταλήγει σε υπερυψωμένη ουρά, θυμίζοντας λίγο ένα πιο άγριο fastback παρά ένα τυπικό Coupe. Και το χαμηλό ρύγχος με την ψηλή ουρά κάνουν μια εντυπωσιακή αντίθεση.
Επίσης, για την είσοδο των επιβατών οι πόρτες δεν έχουν χειρολαβές αλλά κουμπιά αφής στις μεσαίες κολόνες (κάτι που έχουμε δει στη Ford Mustang Mach-E), ενώ το πίσω φως αποτελείται από μια μπάρα LED πάνω από το εξαιρετικά ογκώδη διαχύτη.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ένα από τα πρωτότυπα δοκιμών του βαυαρικού αυτού Coupe διαθέτει τέσσερις ηλεκτροκινητήρες (που έχει εξελίξει η BMW σε συνεργασία με τη γερμανική εταιρεία DeepDrive), οπότε θα πρέπει να περιμένουμε εκρηκτικές επιδόσεις και συμπεριφορά κορυφαίου σπορ αυτοκινήτου.
Προς το παρόν είναι άγνωστο πόση ισχύ θα αποδίδουν συνδυαστικά, αλλά ξέρουμε ότι ήδη η BMW έχει αναπτύξει ένα σύστημα ηλεκτροκίνησης τεσσάρων μοτέρ που αποδίδει έως και 1.341 ίππους. Επίσης, δεν υπάρχουν ακόμα πληροφορίες ούτε για τη μπαταρία που χρησιμοποιεί το πρωτότυπο.