ΙΜ: Η νέα premium μάρκα της SAIC Motor

IM L6 1

Η νέα μάρκα του Ομίλου εταιρειών SAIC Motor, η Intelligent Mobility, δίνει έμφαση στην πολυτέλεια και τις επιδόσεις, και «πατάει» Ευρώπη με το νέο L6.

Η IM αποκάλυψε το νέο της ηλεκτρικό sport sedan L6 στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης και επιβεβαίωσε ότι θα το διαθέτει στην Ευρώπη στις αρχές του επόμενου έτους. Πρόκειται για ένα αεροδυναμικό αυτοκίνητο τριών όγκων με 4,93 μέτρα μήκους, αμιγώς ηλεκτρικό, που ξεχωρίζει για τα ποιοτικά του χαρακτηριστικά, αλλά και για την υψηλή τεχνολογία που εφαρμόζει. Το νέο μοντέλο θα λανσαριστεί στην Ευρώπη το 2025 μαζί με το SUV IM LS6, που θα έχει αντίστοιχες διαστάσεις.

IM L6 2
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η IM, αδελφή εταιρεία της MG Motor, ιδρύθηκε στα τέλη του 2020 μεταξύ της SAIC Motor, του γίγαντα ηλεκτρονικού εμπορίου Alibaba και της Ε&Α Zhangjiang Hi-Tech, και έδωσε τα πρώτα δείγματα γραφής στα τέλη του 2021 με το ηλεκτρικό σεντάν L7.

Πέρυσι, έγινε πρωτοσέλιδο όταν ανακοίνωσε μια τεχνικής φύσεως συνεργασία με την Audi, η οποία θα έχει ως αποτέλεσμα η γερμανική εταιρεία να χρησιμοποιεί τις πλατφόρμες της ΙΜ για μια σειρά νέων ηλεκτρικών οχημάτων της κινεζικής αγοράς, ως εναλλακτική λύση στην «καθυστερημένη» πλατφόρμα SSP του Ομίλου Volkswagen.

IM L6 5

Το L6 που βλέπουμε στις φωτογραφίες, το πρώτο μοντέλο που θα πουλήσει η IM στην Ευρώπη, βασίζεται στην αρχιτεκτονική iO Origin. Αυτό σημαίνει ότι διαθέτει ηλεκτρικό κύκλωμα 875 V, επιτρέποντας στην μπαταρία να φορτίζει με έως και 396 kW – ποσοστό υψηλότερο από τα 320 kW που αναφέρει η ανανεωμένη Porsche Taycan.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Θα προσφέρεται με δύο πακέτα μπαταριών, ένα ιόντων λιθίου 90 kWh και ένα solid state 100 kWh, που σύμφωνα με την εταιρεία πετυχαίνουν αυτονομία 600 χλμ. και 800 χλμ. αντίστοιχα.

Οι επίσημες επτομέρειες για το σύστημα ηλεκτρικής κίνησης δεν έχουν αποκαλυφθεί ακόμα, αλλά η IM ισχυρίζεται ότι το L6 μπορεί να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 3,0 δλ.

Το L6 διατίθεται σε έκδοση με έναν ηλεκτροκινητήρα 294 ίππων, αλλά και σε έκδοση με δύο ηλεκτροκινητήρες ισχύος 272 ίππων για τον μπροστινό και 515 ίππων για τον πίσω.

Το αντίστοιχο ηλεκτρικό SUV LS6 – το οποίο θα λανσαριστεί στην Ευρώπη μαζί με το L6 – διαθέτει σύστημα μετάδοσης κίνησης διπλού κινητήρα με περίπου 780 ίππους που του επιτρέπουν να πραγματοποιεί το σπριντ 0-100 χλμ./ώρα σε 3,48 δλ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ