Η Lexus επέκτεινε τη γκάμα του πολυτελούς ηλεκτρικού SUV της, RZ, με νέες εκδόσεις που έχουν την κίνηση στον εμπρός άξονα.
Το εν λόγω μοντέλο λανσαρίστηκε ως ένα τετρακίνητο, πολυτελές SUV. Τώρα, οι Ιάπωνες δίνουν επιπλέον επιλογές στο αγοραστικό κοινό, ελπίζοντας να ανεβάσουν και τις πωλήσεις του μοντέλου χάρη στο χαμηλότερο κόστος απόκτησης.
Ωστόσο, οι διαφοροποιήσεις σταματούν εκεί, στην κίνηση στον ένα άξονα αφού το RZ δεν χάνει τίποτα σε όλα τα χαρακτηριστικά του και υπόσχεται εξαιρετική ποιότητα κύλισης.
BUY NOW
Το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης παραμένει το ίδιο, δίχως το όμως την παρουσία ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα. Πράγμα που επέτρεψε στο RZ 300e να χάσει βάρος και ταυτόχρονα να κερδίσει σε αυτονομία.
Η Lexus κάνει λόγο για 480 χιλιόμετρα μεταξύ φορτίσεων (στον κύκλο WLTP), εφόσον μιλάμε για την έκδοση με τις ζάντες των 18 ιντσών. Με τις 20άρες, η αυτονομία μειώνεται στα 419. Οι αντίστοιχες τιμές στο AWD είναι στα 440 και 395 χιλιόμετρα.
Όλα αυτά με το συνδυασμό του ηλεκτροκινητήρα και της μπαταρίας λιθίου-ιόντων, να προσφέρει 204 άλογα και 266 Nm ροπής, με την επιτάχυνση 0-100 km/h να επιτυγχάνεται σε 8 δευτερόλεπτα. Η τιμή εκκίνησης της έκδοσης στη χώρα μας είναι 61.800 ευρώ, χωρίς την κρατική επιδότηση «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3».