Η παραγωγή του νέου Lada Vesta αναμένεται να ξεκινήσει το ερχόμενο καλοκαίρι, το προηγούμενο μοντέλο όμως θα... συνεχίσει να υπάρχει στο «εσωτερικό» του.
Ο αντίκτυπος από τις πρωτοφανείς οικονομικές κυρώσεις που έχουν επιβληθεί στη Ρωσία, λόγω της εισβολής που πραγματοποιεί στην Ουκρανία, έχει αρχίσει να φαίνεται ήδη στην βιομηχανία της χώρας και αυτό ισχύει και για τη Lada.
Εξαιτίας των περιορισμών στη Ρωσία αναφορικά με την εισαγωγή τεχνολογίας και εξαρτημάτων για διάφορους τομείς της βιομηχανίας της χώρας, η Lada έχει ήδη ανακοινώσει ότι... «γυρνά» αρκετές δεκαετίες πίσω την παραγωγή των μοντέλων της, καθώς θα τα κατασκευάζει χωρίς αυτά να εφοδιάζονται με συστήματα ασφάλειας που θεωρούνται δεδομένα σε ένα σύγχρονο αυτοκίνητο που σέβεται την ασφάλεια των επιβατών του.
BUY NOW
Έτσι οι αερόσακοι, το ABS και το σύστημα δυναμικής ευστάθειας ESP μένουν έξω από τα σύγχρονα Lada, μέχρι νεωτέρας. Από τον εξοπλισμό τους θα λείπουν επίσης το ρώσικο σύστημα κλήσης έκτακτης ανάγκης ERA-GLONASS.
Τώρα και σύμφωνα με αναφορές ρώσικων μέσων ενημέρωσης προς τα... πίσω φαίνεται ότι θα κινηθεί και το ανανεωμένο Lada Vesta και σε άλλους τομείς και συγκεκριμένα στον κινητήρα του.
Το ανανεωμένο μοντέλο θα έμπαινε στην παραγωγή με βελτιώσεις και στον κινητήρα του, ο οποίος βασιζόταν σε παλιότερη μονάδα. Ωστόσο, τα νέα εξαρτήματα και μηχανικά μέρη δεν μπορούν να φτάσουν πλέον στη ρώσικη εταιρεία και έτσι το ανανεωμένο Lada Vesta θα παράγεται με την έκδοση του μοτέρ του 2020. Οι πληροφορίες διαδόθηκαν αρχικά από έναν έμπορο της Lada.
Σε σχετική ερώτηση η μητρική AvtoVAZ απάντησε ότι προς το παρόν τα μοντέλα που βγαίνουν από τις γραμμές του εργοστασίου της φέρουν την ανανεωμένη έκδοση του μοτέρ και πως αν η κατάσταση χειροτερέψει τότε υπάρχει και αυτή η επιλογή.
Όλες οι οπισθοχωρήσεις για το ανανεωμένο μοντέλο της Lada το στέλνουν πίσω στην εποχή των Euro 2 προδιαγραφών. Τα πρώτα Lada Vesta με το παλιό μοτέρ θα είναι διαθέσιμα στο κοινό της χώρας από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο.
Εκτός από το μοτέρ, το νέο Vesta δεν θα φέρει και όλες τις αλλαγές που είχαν ανακοινωθεί, αφού το εσωτερικό του θα είναι αυτό του προ ανανέωσης μοντέλου μιας και τα προβλήματα με τις εισαγωγές των ανταλλακτικών δεν θα του επιτρέψουν να λάβει το νεότερο και πιο προηγμένο εσωτερικό.
Δείτε επίσης
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ