Μέλλον και σε ένα ανθρακικά ουδέτερο κόσμο για τα παλιά αυτοκίνητα υπόσχεται το νέου τύπου βιώσιμο καύσιμο της Coryton, το οποίο είναι ήδη διαθέσιμο στην αγορά.
Η Coryton ξεκίνησε πρόσφατα το λανσάρισμα των βιώσιμων βιοκαυσίμων της στο Ηνωμένο Βασίλειο, τα οποία είναι διαθέσιμα για χρήση στο ευρύ κοινό, κάτι που γίνεται για πρώτη φορά στη χώρα.
Η σειρά καυσίμων της Coryton ονομάζεται «Sustain» και είναι δεύτερης γενιάς βιοκαύσιμα. Για την παραγωγή τους χρησιμοποιείται βιομάζα που δεν είναι κατάλληλη για κατανάλωση από τον άνθρωπο και προέρχεται από τον κλάδο της γεωργίας.
BUY NOW
Για να λειτουργήσει ένα παλιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητο με τα βιώσιμα καύσιμα των Βρετανών δεν χρειάζεται καμία απολύτως μετατροπή στον κινητήρα και το σύστημα τροφοδοσίας του αφού η Coryton εξέλιξε την νέα σειρά καυσίμων της ειδικά για τις απαιτήσεις των συγκεκριμένων κινητήρων.
Για χρήση σε δημόσιο δρόμο το Sustain Classic είναι διαθέσιμο σε δύο εκδοχές την Super 80 και Super 33. Σε σχέση με τα ορυκτά καύσιμα, η χρήση του Super 80 των 98 οκτανίων, μειώνει τις εκπομπές αερίων θερμοκηπίου κατά 65%, ενώ μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για την ασφαλή λειτουργία των σύγχρονης σχεδίασης κινητήρων βενζίνης εσωτερικής καύσης.
Το Super 33 καύσιμο μειώνει τις εκπομπές αερίων θερμοκηπίου κατά 25% και είναι το πιο φτηνό από τα δύο με την τιμή του να φτάνει στα 4,44 ευρώ το λίτρο. Για το Super 80, η τιμή βρίσκεται στα 5,44 ευρώ το λίτρο, ενώ και στις δύο περιπτώσεις τα βιώσιμα καύσιμα της Coryton φέρουν και όλα τα απαραίτητα πρόσθετα που φροντίζουν για την μακροβιότητα του μοτέρ και μπορούν να χρησιμοποιηθούν όλο το έτος.
Εκτός από τα κλασικά μοντέλα δρόμου, η Coryton δεν αφήνει στο περιθώριο ούτε τα κλασικά αγωνιστικά, για τα οποία διαθέτει στην αγορά το Sustain Racing 50. Με τιμή ανά λίτρο στα 6,13 ευρώ, το Racing 50 είναι 108 οκτανίων και μειώνει τις εκπομπές αερίων θερμοκηπίου κατά 35% σε σχέση με το αντίστοιχο ορυκτό καύσιμο.
Όπως παραδέχεται βέβαια και η ίδια η Coryton, τα καύσιμά της δεν αποτελούν την απόλυτη λύση προς το παρόν καθώς δεν μηδενίζουν τις εκπομπές CO2, κάτι που έγινε συνειδητά, ώστε το κόστος τους να κρατηθεί σε λογικά επίπεδα.
Σύμφωνα με τους Βρετανούς, εκτός από την απόδοση του κινητήρα που παραμένει ίδια, απαράλλαχτος διατηρείται και ο ήχος με τα καύσιμα των Βρετανών να προορίζονται κυρίως -προς το παρόν τουλάχιστον- για χρήση σε ιστορικά μοντέλα.