Ο κεντρικός δρόμος της Αθήνας που όλοι παρανομούν -Εκατοντάδες οδηγοί μπαίνουν κάθε ημέρα χωρίς να επιτρέπεται

αυτοκίνητα στη Βασιλίσσης Όλγας

Παρά την απαγόρευση εισόδου, πολλοί οδηγοί εισέρχονται κανονικά στη Βασ. Όλγας, έναν από τους πιο κεντρικούς δρόμους της Αθήνας.

Πεισματική άρνηση να συμμορφωθούν με τoν Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας εξακολουθούν να δείχνoυν πολλοί οδηγοί, αδιαφορώντας για το αν υπονομεύεται η οδική ασφάλεια και υποβαθμίζεται η ποιότητα ζωής των συνανθρώπων τους.

Ένας από τους δρόμους όπου επικρατεί οδική αναρχία είναι και η Βασιλίσσης Όλγας -δηλαδή ο οδικός άξονας που συνδέει τη Βασιλέως Κωνσταντίνου με τη Βασιλίσσης Αμαλίας- η οποία είναι κλειστή για τα ΙΧ, στο πλαίσιο του έργου της πεζοδρόμησής της.

βασιλίσσης όλγας
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όπως φαίνεται στο φωτορεπορτάζ του carandmotor.gr, οι οδηγοί δεν πτοούνται από την έντονη παρουσία της ρυθμιστικής πινακίδας Ρ-7, που υποδεικνύει απαγόρευσης εισόδου σε όλα τα οχήματα, με αποτέλεσμα να εισέρχονται από τη Βασ. Αμαλίας στη Βασ. Όλγας, έχοντας ως κατεύθυνση τη Βασ. Κωνσταντίνου.

αυτοκίνητα στη βασιλίσσης όλγας

Για να εξυπηρετηθούν, δηλαδή να «κόψουν» δρόμο αποφεύγοντας τον κύκλο που θα έκαναν μέσω της Αθανασίου Διάκου (σ.σ. στη συνέχεια ονομάζεται Λεωφ. Βουλιαγμένης), χρησιμοποιούν τις ράγες των Τραμ, τα οποία αποτελούν τη βασική κατηγορία οχημάτων με δικαίωμα εισόδου στην Όλγας.

Σημειώνεται ότι στην Όλγας μπορούν να εισέλθουν και ΙΧ που έχουν ειδική άδεια, αλλά στο σημείο δεν φαίνεται να υπάρχει κάποια αρμόδια αρχή προκειμένου να προβεί στον απαραίτητο έλεγχο.

αυτοκίνητα στη βασιλίσσης όλγας
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παράλληλα, σύμφωνα με πληροφορίες του carandmotor.gr, η Τροχαία Αττικής είναι ενήμερη για τις παράνομες διελεύσεις στη Βασ. Όλγας, κάτι το οποίο γεννά ερωτήματα για τους λόγους που δεν έχουν ληφθεί μέτρα για την αποτροπή τους. Αξίζει να σημειωθεί ότι το πρόστιμο για παραβίαση της πινακίδας Ρ-7 που απαντάται και στις δύο εισόδους της Βασ. Όλγας ανέρχεται σε 200 ευρώ και συνοδεύεται από αφαίρεση της άδειας ικανότητας οδηγού και της άδειας κυκλοφορίας μετά των κρατικών πινακίδων του οχήματος για 20 ημέρες.

Θυμίζουμε ότι στη Βασ. Όλγας έχει εγκατασταθεί εργοτάξιο, στο πλαίσιο του έργου μετατροπής της σε πεζόδρομο, ώστε να διαμορφωθεί ένας ευρύς κοινόχρηστος χώρος που θα ενοποιεί τον αρχαιολογικό χώρο του Ολυμπιείου με το Ζάππειο και τον Εθνικό Κήπο.

Παρ’ όλα αυτά, ο δήμαρχος Αθηναίων, Χάρης Δούκας, έχει προκρίνει τον τερματισμό του έργου της πεζοδρόμησης και το άνοιγμα του δρόμου για όλα τα ΙΧ, καθώς, όπως υποστηρίζει, η απαγόρευση εισόδου «κόβει την Αθήνα στη μέση».

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ