Kode61 Birdcage: Αποκάλυψη για το ρετρο-μοντέρνο roadster (video)

kode61

Ο Ken Okuyama είναι ένας καταξιωμένος βιομηχανικός σχεδιαστής, που αναγράφει στο βιογραφικό εργασία στην Ferrari Enzo, 599 GTB και 612 Scaglietti, κατά τη διάρκεια της συνεργασίας του με το studio Pininfarina.

Σήμερα δημιουργεί μόνος του μικρές και… χαριτωμένες τετράτροχες κατασκευές σαν το Kode61 Birdcage, το οποίο εμφανίστηκε για πρώτη φορά δημόσια στη φετινή εκδήλωση για κλασικά αυτοκίνητα Concorso d’Eleganza Villa d’Este, στην Ιταλία.

kode61 b
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η σχεδίαση του «Κλουβιού» συνδυάζει vitntage και σύγχρονα στοιχεία με αρκετά αιχμηρές άκρες στο αμάξωμα, τόσο στο εμπρός όσο και στο πίσω τμήμα, και μια μάσκα με ασύμμετρο σχήμα. Τα φτερά στα πλαϊνά του αυτοκινήτου με τα βράγχια είναι έντονα τονισμένα, ενώ οι πόρτες ιδιαίτερα μικρές με διαγώνιο άνοιγμα. Εξαιτίας αυτού, η πρόσβαση στο εσωτερικό αναμφίβολα θα απαιτεί λίγη περισσότερη… προσπάθεια.

Στη εξωτερική εμφάνιση ξεχωρίζουν επίσης τα ευμεγέθη μαρσπιέ, ο διαχύτης, αλλά και η διπλή εξάτμιση. Το στυλ του Kode61 έχει εμπνευστεί σε ένα βαθμό από την Maserati Tipo 61 της δεκαετίας του ’60.

kode61 c

Στην καμπίνα, δεν γίνεται να μην παρατηρήσει κανείς τα δύο μικροσκοπικά παρμπρίζ μπροστά από τον οδηγό και συνοδηγό που κρύβουν τα αναλογικά στρογγυλά όργανα και μια ψηφιακή οθόνη αντίστοιχα, τα δύο bucket καθίσματα, το δίχρωμο τιμόνι, καθώς και το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων τύπου «χτένι».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πληροφορίες για τα μηχανικά μέρη, δεν υπάρχουν προς το παρόν. Η Ken Okuyama Cars έχει ένα και μοναδικό δείγμα του Kode61 και δεν έχει κάνει γνωστό πόσα σκοπεύει να παράξει. Ούτε αναφέρει κάπου το κόστος του. Πάντως το 2017, το Kode 0 διέθετε κάτω από το καπό έναν V12 6,5 λίτρων με 690 ίππους που στοίχισε συνολικά 1,5 εκατομμύρια δολάρια!

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ