Λίγες μέρες μετά την έναρξη λειτουργίας της γραμμής συναρμολόγησης του εργοστασίου της TOGG, το C-SUV απέκτησε φυσική παρουσία στην Κωνσταντινούπολη.
Προτού καταλαγιάσει η σκόνη από τα φαντασμαγορικά εγκαίνια της γραμμής συναρμολόγησης της τουρκικής αυτοκινητοβιομηχανίας TOGG στην πόλη Γκεμλίκ, η κοινοπραξία προχωρά στο επόμενο μεγάλο βήμα.
Ειδικότερα, πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια της πρώτης έκθεσης της TOGG από τις συνολικά 20 που θα λειτουργήσουν στις επτά γεωγραφικές περιοχές της γειτονικής μας χώρας.
BUY NOW
Αυτή βρίσκεται στο Zurle Center, ένα πολυκατάστασημα στην περιοχή Besiktas, στην Κωνσταντινούπολη. Ουσιαστικά πρόκειται για ένα experience center το οποίο δίνει την ευκαιρία στους επισκέπτες να συστηθούν με το μικρομεσαίο SUV από κοντά, βιώνοντας μία πολοπρισματική εμπειρία.
Ενδεικτικές είναι οι φωτογραφίες του καταστήματος, στο οποίο κυριαρχεί μία μοντέρνα ατμόσφαιρα, με μεγάλες «ατραξιόν» κάποιες ψηφιακές οθόνες που θα δεσπόζουν στο χώρο και θα παραπέμπουν στο digital ταμπλό του C-SUV.
Σημειώνεται ότι μετά τα εγκαίνια του experience center στην Κωνσταντινούπολη, θα πάρουν σειρά τα επόμενα στις πόλεις Άδανα, Άγκυρα, Γκεμλίκ και Σμύρνη. Το μοντέλο θα λανσαριστεί στην αγορά τον Μάρτιο του 2023 και σε πρώτη φάση θα διατεθούν περί τα 18.000 μοντέλα, με τη διαφαινόμενη τιμή εκκίνησης να ανέρχεται στις 900.000 τουρκικές λίρες, δηλαδή 48.600 ευρώ.
Υπενθυμίζεται ότι το πρώτο τετράτροχο δημιούργημα της TOGG θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις ισχύος.
Η πρώτη κινείται από έναν ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα και αποδίδει 200 ίππους, ενώ η δεύτερη είναι τετρακίνητη με δύο ηλεκτρικά μοτέρ (ένα σε κάθε άξονα) συνδυαστικής απόδοσης 400 ίππων. Η ισχυρότερη έκδοση θα ολοκληρώνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 4,8 δλ. Οι μπαταρίες θα εξασφαλίζουν αυτονομία 300 ή 500 χλμ. ανάλογα με την έκδοση, με δυνατότητα 80% φόρτισης σε 30 λεπτά σε DC ταχυφορτιστή.
Το μικρομεσαίων διαστάσεων της TOGG προσφέρεται σε 6 χρώματα, τα οποία θα φέρουν τις εξής ονομασίες εξής: Anatolia, Gemlik, Oltu, Kula, Cappadocia and Pamukkale.
Αξίζει, τέλος, να σημειωθεί ότι περί το 50% των εξαρτημάτων του αυτοκινήτου είναι εισαγόμενα, αλλά στόχος της εταιρείας είναι – προϊόντος του χρόνου – η εξάρτηση από τα ξένα εξαρτήματα να μειωθεί.