Το KTM X-Bow GT2 μεταμορφώνεται σε supercar δρόμου

KTM X-Bow GTX

Η ΚΤΜ εξελίσσει -και έχει σχεδόν έτοιμη- την έκδοση παραγωγής του αγωνιστικού της X-Bow GT2 των 600 ίππων, η οποία θα εμπλουτίσει τη γκάμα των αυτοκινήτων της αυστριακής εταιρείας.

Η ΚΤΜ έκανε τη μεγάλη επέκταση στον κόσμο των τεσσάρων τροχών το 2008 με το πρωτογενές X-Bow . Συνέχισε να το εξελίσσει ώσπου δώδεκα χρόνια μετά, το 2020, παρουσίασε το αγωνιστικό X-Bow GT2 - το οποίο σε αντίθεση με το X-Bow είχε κλειστό κόκπιτ, και κινητήρα 600 ίππων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τώρα, οι Αυστριακοί μεταμορφώνουν το X-Bow GT2 σε έκδοση παραγωγής, χωρίς να είναι ακόμα βέβαιο αν το αυτοκίνητο για το δρόμο θα διατηρήσει την ισχύ των 600 ίππων που παράγει ο εν σειρά πεντακύλινδρος κινητήρας 2.5 λίτρων της Audi, που είναι τοποθετημένος πίσω από την καμπίνα των επιβατών.

Το πιθανότερο είναι ότι ο κινητήρας θα προσεγγίζει περισσότερο την απόδοση που έχει στο αγωνιστικό X-Bow GTX, όπου φτάνει τους 530 ίππους. Αντίθετα, από το GT2 θα διατηρηθεί το σύστημα μετάδοσης της κίνησης στους πίσω τροχούς, καθώς και το σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Κατά τα άλλα, το αμάξωμα του αυτοκινήτου παραγωγής θα είναι κατασκευασμένο επίσης από ανθρακονήματα, αλλά θα είναι σημαντικά βαρύτερα δεδομένου όλου του εξοπλισμού που απαιτείται για τη νόμιμη κυκλοφορία του στο δρόμο και για τα αξεσουάρ άνεσης.

Το αγωνιστικό X-Bow GT2, επίσης, έχει αμορτισέρ της Sachs και σύστημα πέδησης με εξαπίστονη δαγκάνα στο εμπρός δισκόφρενο και τετραπίστονη στο πίσω - προδιαγραφές που πιθανότατα θα μεταφερθούν και στο supercar παραγωγής.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ