Με αγωνιστική περιβολή και έναν αναβαθμισμένο κινητήρα 1,8 λίτρου, το Lada Iskra αφήνει πίσω του τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η ρωσική αυτοκινητοβιομηχανία, θέλοντας να γράψει τη δική του ιστορία στον μηχανοκίνητο αθλητισμό.
Το τελευταίο πράγμα που θα περίμενες να ακούσεις για τη Lada, η οποία έχει βρεθεί σε δεινή οικονομική θέση μετά και την αποχώρηση του ομίλου Renault από την AvtoVAZ, είναι η εξέλιξη ενός αγωνιστικού αυτοκινήτου και η συμμετοχή της σε οποιαδήποτε μορφή μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Κι όμως η Lada αποδεικνύεται πολύ σκληρή για να πεθάνει, αξιοποιώντας όσα εργαλεία της έχουν απομείνει ώστε να μείνει ζωντανή, υπενθυμίζοντας τη μακρά πορεία της εντός και εκτός ρωσικών συνόρων.
BUY NOW
Αυτή τη φορά οι Ρώσοι επέλεξαν το Lada Iskra ώστε να δημιουργήσουν ένα αγωνιστικών προδιαγραφών τετράτροχο, το οποίο προορίζεται για τα παγωμένα τερέν της ρωσικής στέπας.
Το Iskra έχει δεχθεί τις απαραίτητες για την περίσταση αναβαθμίσεις, οι οποίες ξεκινούν από τον ατμοσφαιρικό κινητήρα του 1,8 λίτρου. Ο τελευταίος αποδίδει 175 ίππους και 200 Nm ροπής, αντί των 106 ίππων που παράγει ο «πολιτικός» κινητήρας της έκδοσης παραγωγής, χάρη στο νέο σύστημα εξαγωγής και τη νέα ηλεκτρονική μονάδα διαχείρισης.
Ένα σειριακό κιβώτιο αναλαμβάνει να μεταφέρει την ισχύ του τετρακύλινδρου κινητήρα στους μπροστινούς τροχούς με τη συμβολή ενός μπλοκέ διαφορικού, το οποίο αναλαμβάνει με τη σειρά του να εξασφαλίσει τον καλύτερο έλεγχο του αυτοκινήτου.
Το roll-cage και οι τροποποιημένες ρυθμίσεις της ανάρτησης συμπληρώνουν τις προδιαγραφές του αγωνιστικού Lada Iskra, το οποίο πραγματοποίησε την πρώτη του εμφάνιση στο πλαίσιο της διοργάνωσης Race of Champions.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ