Lamborghini Temerario: Ο κινητήρας-διαμάντι του διαδόχου της Huracan

Lamborghini Huracan engine

Το supercar που θα διαδεχθεί τη Lamborghini Huracan, και φημολογείται ότι θα ονομάζεται Temerario, θα κρύβει στην ουρά του έναν ολοκαίνουριο V8 που θα “ουρλιάζει” στις 10.000 στροφές.

Η Lamborghini ήταν τόσο κερδοφόρα τα τελευταία χρόνια που πήρε το “πράσινο φως” από τον όμιλο Volkswgen να εξελίξει έναν ολοκαίνουριο οκτακύλινδρο κινητήρα, χωρητικότητας 4.0 λίτρων, για τον διάδοχο της Huracan.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο υπερσύγχρονος κινητήρας αυτός είναι η χαρά του παραδοσιακού οδηγού: πέραν του ότι είναι θερμικός, με διπλό Turbo, θα αγγίζει το όριο περιστροφής των 10.000 σ.α.λ. αποδίδοντας στο peak του 789 ίππους - στους οποίους θα προστίθεται και η ισχύς από το νέο υβριδικό σύστημα της φημολογούμενης Temerario.

Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η εταιρεία της Sant' Agata, το peak της ισχύος θα αποδίδεται στις 9.000-9.750 στροφές, και η μέγιστη ροπή των 730 Nm στο φάσμα των 4.000-7.000 σ.α.λ. Οι υπερσυμπιεστές θα βρίσκονται στο V ανάμεσα στις δύο σειρές κυλίνδρων, για καλύτερη απόκριση και χωροταξία.

Έπειτα, με το νέο υβριδικό σύστημα που εξελίσσει η Lamborghini, τον θερμικό κινητήρα θα συμπληρώνουν τρεις ηλεκτροκινητήρες. Ο πρώτος εξ αυτών θα βρίσκεται μέσα στο σύμπλεγμα του θερμικού κινητήρα και θα στέλνει επιπλέον 147 hp και 300 Nm ροπής στους πίσω τροχούς.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Επιπλέον, δύο ηλεκτροκινητήρες τοποθετημένοι στον εμπρός άξονα θα στέλνουν την ισχύ τους στους εμπρός τροχούς, καθιστώντας την Temerario τετρακίνητη - όπως συμβαίνει στην περίπτωση της νέας Revuelto (διαδόχου της Aventador). Καθένας εξ αυτών επίσης θα αποδίδει από 147 ίππους. Κατά συνέπεια, η συνολική ισχύς της Temerario θα είναι αντίστοιχη της Revuelto, και σημαντικά υψηλότερη σε σχέση με τις ανταγωνιστικές Ferrari 296GTB και McLaren Artura.

Η Lamborghini θέλησε, με τη νέα της υβριδική μονάδα ισχύος, να διατηρήσει την αίσθηση, την απόκριση και τον ήχο του εμβληματικού κινητήρα V10 που πήρε την άγουσα για τα αποδυτήρια, λόγω της αυστηροποίησης των περιορισμών εκπομπών ρύπων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η εταιρεία της Μπολόνια ήδη δοκιμάζει τα πρωτότυπα της Temerario εδώ και 24 μήνες, από τα οποία έχει φανεί ότι εν πολλοίς θα διατηρηθεί η χαμηλή αεροδυναμική σιλουέτα της Huracan. Αλλά ο σχεδιασμός της πλέον θα ακολουθεί τα νέα δεδομένα από τη Revuelto, με λεπτά και αιχμηρά φωτιστικά σώματα, εξαγωνικά φώτα ημέρας και τεράστιους αεραγωγούς στον προφυλακτήρα, μεταξύ άλλων.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ