Lexus LFR: Ποιο είναι το νέο supercar 600 ίππων των Ιαπώνων

Lexus Electrified Sport

Η Toyota Gazoo Racing εξελίσσει εδώ και καιρό το supercar που θα φέρει το έμβλημα της Lexus και το όνομα LFR, με μοτέρ V8 600 ίππων για βάρος 1.300 κιλών, βασισμένο στο αγωνιστικό Toyota GT3 GR.

Το Lexus LFR θα είναι ο διάδοχος του θρυλικού LFA (και των επίσης εμβληματικών LC 500 και RC F του παρελθόντος) και θα βγει στην αγορά απέναντι σε αντίστοιχες δημιουργίες όπως οι Aston Martin Vantage και Mercedes-AMG GT.

Lexus Electrified Sports Concept
Lexus Electrified Sports Concept
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αν σας φαίνεται παράξενο ότι στην εποχή του εξηλεκτρισμού η Toyota/Lexus λανσάρει ένα θερμικό V8 σπορ αυτοκίνητο, η κίνηση αυτή των Ιαπώνων αποδεικνύει την πίστη της Toyota στην εξέλιξη εναλλακτικών καυσίμων (όπως τα βιοκαύσικα και το υδρογόνο) για να μείνουν στη ζωή οι κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Η Toyota επενδύει βαρέως σε αυτόν τον τομέα, ειδικά στην καύση υδρογόνου απευθείας στους θαλάμους του θερμικού κινητήρα, και μάλιστα συνεργάζεται με τη Yamaha για τη δημιουργία ενός κινητήρα V8 που θα δύναται να λειτουργεί με υδρογόνο.

Toyota GT3 GR
Toyota GT3 GR

Το Lexus LFR θα βασίζεται στο αγωνιστικό πρωτότυπο Toyota GT3 GR, που παρουσίασε η εταιρεία του Τόκιο το 2022 με σκοπό να το εξελίξει ο αγωνιστικός βραχίονας Gazoo Racing προκειμένου να αγωνιστεί τα επόμενα χρόνια στους αγώνες αντοχής, και συγκεκριμένα το 2026 στην κατηγορία GT3 των 24 Ωρών του LeMans.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι κανονισμοί της FIA για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC) επιβάλλουν να υπάρχει και μία έκδοση παραγωγής στην οποία θα βασίζονται τα αγωνιστικά αυτοκίνητα της κατηγορίας GT3. Κατά συνέπεια, το GT3 GR θεωρητικά θα αντιστοιχεί στο Lexus LFR και, όπως γίνεται κατανοητό, θα πρέπει να το αναμένουμε στην αγορά μέχρι τις αρχές του 2026.

Ο twin-turbo θερμικός κινητήρας V8 του Lexus LFR, πάντως, στο πνεύμα της εποχής, έχει την ηλεκτρική υποστήριξη υβριδικού συστήματος. Προς το παρόν δεν έχουν ανακοινωνθεί οι κανονισμοί της κατηγορίας GT3 του 2026, αλλά το σίγουρο είναι ότι περιλαμβάνουν sportscars 500-600 ίππων και ζυγίζουν έως και 1.300 κιλά.

Όπως και οι Aston Martin και Mercedes-AMG που προαναφέραμε, ανάλογες εκδόσεις παραγωγής έχουν και οι BMW, Ferrari, Ford, Lamborghini, McLaren και Porsche για τα αγωνιστικά αυτοκίνητα GT3 που πουλούν εδώ και χρόνια σε ιδιωτικές ομάδες - και η Toyota θέλει να αποκτήσει μερίδιο της αγοράς αυτής, με το GT3 GR.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ